ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2013 ΣΤΗΝ ΑΕΚ


Νέο συμβόλαιο με την ΑΕΚ, διάρκειας ως το 2013, υπέγραψε ο Γιάννης Αραμπατζής. Ο 26χρονος τερματοφύλακας μετά από αρκετές ημέρες επαφών είπε το «ναι» στην πρόταση επέκτασης του συμβολαίου του κατά δύο χρόνια με βελτιωμένες αποδοχές.

«Η επιθυμία μου ήταν να παραμείνω στην ΑΕΚ και ήθελα να τελειώσει το θέμα αυτό το συντομότερο δυνατό. Από εδώ και πέρα με περιμένει ακόμη πιο σκληρή δουλειά και στόχος μου είναι η καθιέρωση στην ενδεκάδα. Είμαι από 18 ετών στην ΑΕΚ κι ελπίζω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε αυτή για πολλά χρόνια ακόμη, ακόμη και μετά το 2013 που λήγει το συμβόλαιό μου», δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ ο Αραμπατζής, που φέτος είχε 10 συμμετοχές στο πρωτάθλημα, και πρόσθεσε: «Η ανανέωση της συνεργασίας αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών μου. Όσες φορές με εμπιστεύτηκε ο προπονητής μου, νομίζω πως τον δικαίωσα και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω τα επόμενα χρόνια. Μιλούσα καθημερινά με φιλάθλους της ΑΕΚ και μου έδειχναν πως ήθελαν να παραμείνω στην ομάδα. Το ίδιο φυσικά ήθελα κι εγώ. Ευτυχώς πήγαν όλα καλά».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου