ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ



«Δεν έχω μιλήσει για τη διαιτησία ποτέ. Δεν μου αρέσει. Θα πω μόνο ένα πράγμα: Το πέναλτι είναι ένα... κομμάτι του παιχνιδιού κι αν είναι αλήθεια αυτό που μου είπανε, τι να πω; Δεν θέλω να πω τίποτα. Μέχρι τώρα δεν έχω μιλήσει».

«Περιμέναμε ένα δύσκολο παιχνίδι. Αλλάξαμε μερικούς παίκτες λόγω κούρασης, ώστε να είμαστε πιο… φρέσκοι σε αυτό το παιχνίδι. Δεν παίξαμε άσχημα. Δεχθήκαμε γκολ μετά από δύο επιθέσεις τους. Όταν χάνεις ευκαιρίες, σε τέτοιες περιπτώσεις συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Δεν έχουμε και τύχη καθόλου -για τα γκολ, λέω. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε μεγάλη προσπάθεια. Δεν έχω παράπονα από τους παίκτες μου, αφού μετά το 2-0 τα έδωσαν όλα και ισοφαρίσαμε. Ένα παιχνίδι που ήταν χαμένο. Δεν έχω μιλήσει για τη διαιτησία ποτέ. Δεν μου αρέσει. Θα πω μόνο ένα πράγμα: Το πέναλτι είναι ένα... κομμάτι του παιχνιδιού κι αν είναι αλήθεια αυτό που μου είπανε, τι να πω; Δεν θέλω να πω τίποτα. Μέχρι τώρα δεν έχω μιλήσει. Τώρα μιλάω περισσότερο για τους παίκτες, όχι για τον εαυτό μου. Αυτοί κάνουν μεγάλη προσπάθεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου