ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

MVP ΟΠΑΠ Ο ΝΙΚΟΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ


Η βράβευση του Νίκου Λυμπερόπουλου ως ο πολυτιμότερος παίκτης «MVP ΟΠΑΠ» της 2ης αγωνιστικής, έγινε εχθές στους Θρακομακεδόνες, πριν από την προπόνηση της ομάδας. Το βραβείο, του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League και ο ΠΣΑΠ, παρέδωσε στον παίκτη της ΑΕΚ, ο Χρήστος Αρδίζογλου.

Αναφερόμενος στη βράβευσή του, ο έμπειρος ποδοσφαιριστής τόνισε: «Είναι πολύ σημαντικό αυτό το βραβείο, γιατί έρχεται από τον κόσμο. Είναι επιβράβευση απ' τον κόσμο και είναι ένα κίνητρο για τη συνέχεια. Τους ευχαριστώ που με ψήφισαν, αλλά και τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να το κατακτήσω».
Για την αγωνιστική βελτίωση της ΑΕΚ στα τελευταία ματς, πρόσθεσε: «Εμείς που έχουμε δουλέψει όλο το καλοκαίρι μαζί και ξέρουμε τις πραγματικές δυνατότητες της ομάδας περιμέναμε ότι θα αλλάξει σύντομα η εικόνα της, σε σχέση με το παιχνίδι με την Κέρκυρα την πρώτη αγωνιστική. Πιστεύω πάντως ότι και με την Κέρκυρα, αν ήμασταν λίγο πιο εύστοχοι, θα είχαμε πάρει τη νίκη. Με τον Πανσερραϊκό μπήκαμε αποφασισμένοι από το πρώτο λεπτό να καθαρίσουμε το ματς και όλα τα παιδιά, τόσο αυτοί που ξεκίνησαν, όσο και αυτοί που μπήκαν αλλαγή έδωσαν το 100%».
Σε ότι αφορά τη δική του παρουσία στην ομάδα: «Ξέρω πολύ καλά τις ευθύνες μου στην ομάδα και τις δυνατότητές μου. Στόχος μου είναι να δίνω το 100% σε κάθε παιχνίδι για να πετύχει η ΑΕΚ τους στόχους της και ακόμα και αν δεν είμαι στο 100% της φόρμας μου, θέλω να είμαι σωστός τουλάχιστον από πλευράς τακτικής και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου για να κάνουν αυτοί τη διαφορά και να παίρνουμε τα αποτελέσματα. Έχω ξαναπεί ότι έχουμε καλή ομάδα και θα το ξαναπώ ότι ενωμένοι δεν χάνουμε από κανέναν».
Τέλος, για το ματς της Κυριακής με τον Αστέρα Τρίπολης, είπε: «Ακολουθεί ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι στο ΟΑΚΑ με μια ομάδα πολύ δυνατή και δουλεμένη. Διαθέτει έναν πολύ αξιόλογο προπονητή, τον οποίο γνωρίζω προσωπικά και δουλεύει τις πιο μικρές λεπτομέρειες. Είμαι σίγουρος ότι ο κ. Βλάχος θα είναι πολύ διαβασμένος για το παιχνίδι μας και γι' αυτό όποιος παίξει πρέπει να δώσει το 100%. Προερχόμαστε από ένα πολύ δύσκολο και κουραστικό ματς για το Europa League και παίζει ρόλο και η κούραση, αλλά το παιχνίδι που ακολουθεί πρέπει να το κερδίσουμε για να συνεχίσουμε τα θετικά αποτελέσματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου