ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Ο ΕΝΤΕΡ ΣΤΗΝ ΑΕΚ


Παίκτης της ΑΕΚ θα πρέπει να θεωρείται ο Έντερ. Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής μιλώντας στο www.sport-fm.gr επιβεβαίωσε την αρχική συμφωνία των μάνατζέρ του με την «Ένωση», δήλωσε ότι δεν μπορεί να πιστέψει ότι θα έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί στην Ευρώπη με το «Δικέφαλο» και πρόσθεσε ότι απομένουν μόνο τα τυπικά για να ολοκληρωθεί η μετακίνησή του από τον Αστέρα Τρίπολης.

«Είμαι κατά 80% παίκτης της ΑΕΚ, το μόνο που μένει είναι να πέσουν οι υπογραφές. Οι μάνατζέρ μου συμφώνησαν με την ομάδα για συμβόλαιο 1+1 χρόνων. Μετά το τέλος του πρώτου εξαμήνου, η ΑΕΚ θα πρέπει να ενεργοποιήσει, εφόσον θέλει, την οψιόν για τη δεύτερη χρονιά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα φορέσω τη φανέλα μιας τόσο μεγάλης ομάδας και θα έχω τη δυνατότητα να αγωνιστώ στην Ευρώπη».

Ο Έντερ την περίοδο αυτή βρίσκεται για διακοπές στη Βραζιλία και εκεί ειδοποιήθηκε από τους εκπροσώπους του για την επιτυχή έκβαση των συνομιλιών με τη διοίκηση του «Δικεφάλου».

«Βρίσκομαι στην πατρίδα μου και ήμουν εδώ όταν ενημερώθηκα για τη συμφωνία. Είναι τιμή μου που θα παίξω στην ΑΕΚ», πρόσθεσε ο νοτιαμερικανός μεσοεπιθετικός, ο οποίος αναμένεται στα μέσα Ιουνίου να βρεθεί στη χώρα μας προκειμένου να υπογράψει το συμβόλαιό του.

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου