ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ



Η βράβευση του Νίκου Λυμπερόπουλου για το καλύτερο γκολ «Best Goal ΟΠΑΠ» της 20ης αγωνιστικής, στην αναμέτρηση Skoda Ξάνθη-AEK, έγινε σήμερα στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων. Τον νικητή του διαγωνισμού, που διοργανώνουν η Superleague και ο ΠΣΑΠ, βράβευσε ο ιδιοκτήτης του Επίσημου Χορηγού της ΑΕΚ "International Service Oil", Γιώργος Σταυρόπουλος.
Κατά την παραλαβή του βραβείου του ο Έλληνας επιθετικός δήλωσε: «Δεν είναι τόσο σημαντικό το βραβείο, όσο η νίκη που ήρθε σε μία δύσκολη έδρα. Ελπίζω να έρθουν κι αλλα βραβεία στο μέλλον που θα συνδυαστούν με νίκες. Θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, γιατί πολλές φορές δεν έχουμε δείξει να είμαστε συγκεντρωμένοι και το πληρώνουμε ακριβά. Έχουμε επιλογές. Ο προπονητής είναι αρμόδιος για το ποιος θα παίξει και όποιος παίξει θα δώσει το 100%.
Ανέκαθεν πίστευα στον εαυτό μου, στη δουλειά που έχω κάνει και με την εμπειρία που έχω μπορώ να κοντρολάρω τον εαυτό μου, τα συναισθήματά μου, τον τρόπο παιχνιδιού μου. Ποντάρω πολλά στη δουλειά που γίνεται στο γήπεδο και σε αυτή που κάνω εκτός γηπέδου, γιατί η δουλειά για έναν ποδοσφαιριστή είναι και εκτός γηπέδου. Όσο αγωνίζομαι θα είμαι 100% επαγγελματίας, μέσα και έξω από το γήπεδο.
Από το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό μου μένει μόνο η πρόκριση. Η αλήθεια είναι ότι μετά το 2-0 του πρώτου αγώνα και το 1-0 στο 13' θα θέλαμε κάτι διαφορετικό, όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι. Δεν είμασταν συγκεντρωμένοι, δεν παίξαμε καλά. Ο Παναθηναϊκός μας χτύπησε στο δυνατό του σημείο που είναι οι στημένες φάσεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποια ανώτερη δύναμη ήθελε να περάσουμε εμείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου