ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ



Η βράβευση του Λεονάρντο ως κορυφαίου παίκτη «MVP ΟΠΑΠ» της 20ης αγωνιστικής, για την αναμέτρηση Skoda Ξάνθη-AEK, έγινε σήμερα στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων. Τον νικητή του διαγωνισμού, που διοργανώνουν η Superleague και ο ΠΣΑΠ, βράβευσε ο ιδιοκτήτης του Υποστηρικτή της ΠΑΕ ΑΕΚ "Κομπολογάδικο", Χρόνης Ιερόπουλος.
Κατα την παραλαβή του βραβείου του ο Βραζιλιάνος μέσος δήλωσε: "Ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε τη δυνατότητα να πάρω αυτο το βραβείο. Θέλω να το μοιραστώ με τους συμπαίκτες και την οικογένειά μου που ειναι πάντα δίπλα μου. Είχα την ευκαιρία μετά από καιρό να παίξω, να βάλω ένα γκολ και να βοηθήσω την ομάδα μου. Όμως, το πιο σημαντικό είναι οι τρεις βαθμοί. Κάθε μέρα δουλεύω όλο και πιο δυνατά για να με εμπιστευτεί ο προπονητής μου, όμως αυτός ειναι που θα αποφασίσει πότε θα παίξω. Εγώ είμαι πάντα εδώ για να βοηθήσω την ΑΕΚ.
Η Ξάνθη μου φέρνει τύχη σαν ομάδα. Τύχη, όμως, μου φέρνει και ο Άρης στον οποίο έχω βάλει επίσης πολλά γκολ. Ελπίζω να παίξω και αύριο αλλά ο προπονητής είναι εκείνος που θα αποφασίσει. Ο προπονητής ξέρει καλά ποιοι παίκτες είναι οι κουρασμένοι και ποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν. Αυτός ξέρεις και αυτός θα αποφασίσει.
Το γκολ του Μίτσελ στο 98` έδιωξε την κούραση και το άγχος από πάνω μας και τελικά πήραμε την πρόκριση απέναντι σε μια μεγάλη και δύσκολή ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός. Τώρα έχουμε τον ΠΑΟΚ στις 2 Μαρτίου αλλά πριν από αυτό το παιχνίδι έχουμε να σκεφτούμε το πρωτάθλημα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε το ίδιο καλά στο πρωτάθλημα και να πάρουμε το Κύπελλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου