ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΔΑΜΙΔΗ



Την πρόθεση του ίδιου και των συνεργατών του να μείνουν, παρά τα «απαράδεκτα περιστατικά που δεν τιμούν την ιστορία της ΑΕΚ», στην ομάδα ξεκαθάρισε ο Σταύρος Αδαμίδης.

Στη συνέντευξή του που είναι σε εξέλιξη στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6, ο πρόεδρος της «Ένωσης» τόνισε ότι πάνω από όλα είναι οι δύο στόχοι που διεκδικεί η ομάδα και δεσμεύτηκε ότι μετά το τέλος της σεζόν, η διοίκηση θα απαντήσει στα πάντα για την αυριανή μέρα του συλλόγου.

«Μετά την αγωνιστική ντροπή του 6-0 γίναμε μάρτυρες διαφόρων προσπαθειών στα δρώμενα και τη λειτουργία της ομάδας, που με κορύφωση τα χθεσινά γεγονότα δεν τιμούν κανέναν. Εγώ και η διοίκηση δεν αποποιούμαστε τις ευθύνες μας. Κάνουμε όμως μια συγκεκριμένη προσπάθεια με τα μέσα που έχουμε. Ούτε εγώ ούτε οι συνεργάτες μας παραιτούμαστε, γιατί έχουμε τον τελικό του Κυπέλλου και τα play-offs, δύο μεγάλους στόχους».

«Όταν έρθει η ώρα, αμέσως μετά την εκπλήρωση των αγωνιστικών μας υποχρεώσεων, θα δώσω μία συνέντευξη Τύπου και θα πούμε τι παραλάβαμε, τι κάναμε και το πώς πρέπει να βαδίσει η ΑΕΚ. Ξέρουμε τι έχουμε κάνει, ποια είναι τα προβλήματα και πώς πρέπει να βαδίσει η ΑΕΚ, αλλά θα περιμένουμε την ολοκλήρωση των υποχρεώσεών μας».

«Ενημερώθηκα από τους συνεργάτες μου ότι υπήρξε ένταση στο γήπεδο και τους περιβάλλοντες χώρους και ίσως η παρουσία μου εκεί όξυνε παραπάνω τα πνεύματα. Δεν έχω έρθει ούτε να δημιουργώ προβλήματα. Πάρθηκε μία συνολική απόφαση πως η παρουσία της διοίκησης θα όξυνε τα πράγματα. Είναι θλιβερό αυτό, να μην είναι παρούσα η διοίκηση, και όλοι το έχουν καταλάβει».

«Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα για την ΑΕΚ και την ιστορία της. Σε μια χρονιά με πάρα πολλά προβλήματα, με σημαντικές και θλιβερές ήττες, είμαστε σε ένα σημείο που ακόμη ο απολογισμός μπορεί να κριθεί ικανοποιητικός. Η ΑΕΚ είναι στα πρόθυρα να πανηγυρίσει έναν τίτλο μετά από εννέα χρόνια. Εμείς είμαστε εδώ σαν διοίκηση να προστατεύσουμε τους παίκτες, τους υπαλλήλους της ομάδας που δίνουν την ψυχή τους και να διευθετήσουμε κάποια πράγματα από τα πάρα πολλά που κληρονομήσαμ0ε».

«Οι δύο μέτοχοι της ΠΑΕ κατέβαλαν 4,5 εκατ. ευρώ σε λίγες ημέρες. Όποτε χρειάζεται είναι εδώ κι έχουν στηρίξει την ΑΕΚ. Θα πάρουν τις αποφάσεις τους όταν το κρίνουν αναγκαίο. Η ΑΕΚ έχει πολλά προβλήματα, τα ξέρουμε, δεν αρνούμαστε τις ευθύνες μας, δεχόμαστε την κριτική, αλλά πρέπει να προστατεύσουμε την ομάδα και τη λειτουργία της. Εγώ δεν έχω πρόβλημα να βγαίνω μπροστά και όποτε χρειάζεται προασπίζομαι τα συμφέροντα της ΑΕΚ».

«Μετά τη θλιβερή ήττα από τον Ολυμπιακό έθεσα την παραίτησή μου στη διάθεση των κυρίων Παππά και Νοτιά, αλλά δεν την έκαναν δεκτή. Η ΑΕΚ έχει μία τεράστια ευκαιρία να πάρει έναν τίτλο και να πάρει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Champions League. Μετά θα κάνουμε τον απολογισμό μας με στοιχεία. Η ΑΕΚ δεν πρόκειται να χαθεί. Μπορούν να μου προσάψουν πολλά οι φίλαθλοι της ΑΕΚ, αλλά δύο πράγματα δεν μπορούν να μου προσάψουν: ότι δεν είμαι ειλικρινής και ότι δεν προσπαθώ καθημερινά εγώ και οι συνεργάτες μου για το καλό της ομάδας».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου