ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΟ



«Κλείνει ένα κεφάλαιο, ανοίγει ένα άλλο το οποίο είναι επίσης σημαντικό. Η ιστορία μένει εκεί και έχει γράψει ότι είναι να γράψει. Απλώς, όποιος θέλει να βλέπει προς τα πίσω, θα διαβάζει την ιστορία. Είμαι περήφανος που ήρθα στην Ελλάδα να δουλέψω. Είμαι περήφανος που δούλεψα στην ΑΕΚ. Ένιωσα να είμαι πάντα στο σπίτι μου, σε μία οικογένεια. Είναι μία απόφαση την οποία εδώ και καιρό σκεφτόμουν. Πιστεύω ότι είναι μία καλή ευκαιρία τώρα που υπάρχει διακοπή του πρωταθλήματος για να έρθει ένας νέος προπονητής, για να έχει και αυτός τον χρόνο του να δουλέψει. Αφήνω τα αποδυτήρια της ΑΕΚ πολύ ενωμένα, με πολλή δύναμη, με μεγάλο επαγγελματισμό, με μεγάλη πειθαρχία και σεβασμό και πιστεύω ότι τα παιδιά θα συνεχίσουν να δουλεύουν με αυτόν τον τρόπο μέχρι τέλους», τόνισε.

«Φεύγω με την ομάδα ψηλά και έναν τίτλο μετά από πολλά χρόνια τον οποίο κρατήσαμε μόνο και μόνο από τον επαγγελματισμό των παικτών. Όχι όμως μόνο των παικτών, αλλά και φυσιοθεραπευτών, γιατρών φροντιστών, εκπροσώπων Τύπου... Τους αγαπάω όλους πάρα πολύ. Άξιζε που άφησα το ισπανικό πρωτάθλημα για το ελληνικό πρωτάθλημα. Έχω μάθει πάρα πολλά από εδώ. Έχω την ομάδα, τον κόσμο και όλους εσάς, πάντα στην καρδιά μου. Ευχαριστώ και εσάς για όλη τη δουλειά που κάναμε μαζί αυτό τον έναν χρόνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου