ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΗΡΘΕ Ο ΝΤΙΟΠ


Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΚ βρίσκεται από το απόγευμα της Κυριακής ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ.

«Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ για να επιστρέψουμε στους τίτλους. Πιστεύω πολύ στην ομάδα. Την έχω δει σε πολλά παιχνίδια τόσο του Europa League όσο και του πρωταθλήματος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτή τη μεταγραφή. Η ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλη ομάδα», δήλωσε ο 32χρονος αμυντικός χαφ και συμπλήρωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος από την υποδοχή. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Θέλω να τους το ανταποδώσω με την απόδοση μου στο γήπεδο».

Ο Ντιόπ θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιό του, διετούς διάρκειας.τους οποίους τα δύο τελευταία χρόνια ίσως να έχουμε αδικήσει. Αυτό που με κάνει πιο αισιόδοξο είναι πως, όπως όλα δείχνουν, η ομάδα δεν θα αντιμετωπίσει τόσα προβλήματα όπως πέρυσι. Ήταν μία χρονιά, επαναλαμβάνω, με πάρα πολλά προβλήματα σε όλα τα επίπεδα. Αυτές τις διαβεβαιώσεις έχουμε πάρει και φαίνεται ότι όλα θα πάνε καλύτερα».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου