ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ



«Είμαστε μία ομάδα και έχουμε αυτό που έχουμε. Νιώθω ντροπή και δεν βρίσκομαι στην Ελλάδα να μην έχω φιλοδοξίες. Έχω συνηθίσει διαφορετικά. Ξέρω να χάνω. Το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να βγάλουμε την μάσκα που φοράμε, γιατί τελικά δεν είμαστε αυτοί που νομίζουμε ότι είμαστε», ανέφερε ο Ανδαλουσιανός, που -ερωτώμενος για τη διοίκηση- άφησε αιχμές: «Οι μέτοχοι βάζουνε λεφτά στην ομάδα και ίσως να έχουνε κουραστεί. Δεν γνωρίζω…

«Αυτό που δεν θα επιτρέψω είναι κάποιοι να μην αισθάνονται την φανέλα της ΑΕΚ. Στους 2,5 μήνες που είμαι στην Ελλάδα ξέρω τι σημαίνει η ιστορία της ΑΕΚ. Όποιος δεν έχει την ντροπή, και δεν λέω να παίξει ή όχι καλά, να φύγει -αλλιώς θα αποχωρήσω εγώ. Ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσει όπως θέλει. Είμαστε αυτοί που είμαστε. Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω.
Έχω μιλήσει πολύ με την διοίκηση.

Κάθε πρωί ξυπνάω στις 7:00 το πρωί. Όλη την ημέρα ασχολούμαι με την ΑΕΚ και όταν γυρνάω σπίτι δεν ξέρω τι ώρα είναι. Στην ζωή μου δεν είχα δουλέψει ποτέ τόσο πολύ. Αλλά μου δίνει κίνητρο, βλέποντας ανθρώπους να δουλεύουνε καθημερινά -και αυτό θα πρέπει να το κάνουνε όλοι. Αυτός που δεν το κάνει, περισσεύει από την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου