ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ




Ό,τι περνάει από το χέρι του για να βελτιωθεί η εικόνα της ΑΕΚ, δεσμεύτηκε πως θα κάνει ο Μανόλο Χιμένεθ, που προανήγγειλε αλλαγές. «Κάποιοι παίκτες ή θα αλλάξουν ή θα φύγουν», τόνισε ο Ισπανός τεχνικός, ενώ για την αυριανή μάχη του Κυπέλλου με αντίπαλο τη Λάρισα, είπε: «Είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι. Πρέπει να περάσουμε για την περηφάνια μας, για τους οπαδούς μας και για την υστεροφημία μας ως ομάδα»!

Η αγωνιστική κατηφόρα της «Ένωση», μόνο ανεπηρέαστο δεν έχει αφήσει τον Χιμένεθ, ο οποίος ωστόσο είναι έτοιμος να… παλέψει για να διορθώσει τα «κακώς κείμενα». «Συνέχεια παίρνω αποφάσεις για να είναι καλύτερη η ομάδα της ΑΕΚ. Έχω κάποιες δεσμεύσεις, ανεξάρτητα με το τι μπορεί να συμβεί και η παιδεία μου και τα συναισθήματα που έχω δεν οδηγούν στο να πετάω λευκή πετσέτα. Στο ρινγκ πρέπει να ρίξουν νοκ-άουτ. Ακόμα και να με κερδίσουν στους πόντους πρέπει να με σκοτώσουν για να φύγω από εκεί. Μια ήττα μας επηρεάζει πάρα πολύ, δύο ακόμη περισσότερο. Ο ενθουσιασμός και η όρεξη για δουλειά πρέπει να είναι πάνω από οποιαδήποτε συνθήκη και δικαιολογία. Θα αφήσω την ΑΕΚ όταν καταλάβω ότι δεν μπορώ να προσφέρω τίποτα. Η ΑΕΚ έχει μια ιστορία και πρέπει να την προστατεύσουμε και να παλεύουμε για αυτή. Πρέπει να είμαστε φιλόδοξοι». Ωστόσο για να γίνει κάτι τέτοιο απαιτούνται αλλαγές, τις οποίες προανήγγειλε ο Ισπανός προπονητής. «Αν από εμένα θα εξαρτηθεί η αλλαγή συμπεριφοράς κάποιων παικτών τότε ή θα την αλλάξουν ή θα πρέπει να φύγουν. Είμαι έξι μήνες στην ομάδα και νιώθω ότι είμαι τρία χρόνια. Είναι λυπηρό που πρέπει να πάρω τόσο γρήγορα αποφάσεις. Πρέπει όμως να γίνουν αλλαγές. Ξέρω που βρίσκομαι και τι θέλω. Έρχομαι από ένα πρωτάθλημα υψηλότερου επιπέδου και ξέρω ότι πρέπει να είμαι διπλομάτης κάποιες στιγμές αλλά δεν συμβιβάζομαι. Θα συνεχίσω να απαιτώ. Πήγα να συμβιβαστώ αλλά κατάλαβα ότι είναι λάθος». Προηγείται όμως ο αγώνας Κυπέλλου με τη Λάρισα, μια καλή ευκαιρία για να αρχίσει να ανακάμπτει η «Ένωση»: «Είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι, αλλά δεν είναι δίκαιο να πούμε ότι είναι το μόνο που μας μένει. Για εμάς είναι κάτι παραπάνω από το να περάσουμε στην επόμενη φάση, θέλουμε να περάσουμε για την περηφάνια μας, τα συναισθήματα των οπαδών μας, αλλά και για την εικόνα που πρέπει να δείξουμε σε ένα παιχνίδι με την υστεροφημία που έχουμε ως ομάδα». Κλείνοντας, αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε χθες με οργανωμένους οπαδούς της ΑΕΚ: «Είχαμε μια συνάντηση με περίπου 50-60 φιλάθλους. Έχουμε ένα κοινό. Το σήμερα που φοράμε. Τους άκουσα. Μου έδειξαν πολύ σεβασμό, δεν μου μίλησαν για κάποιο ποδοσφαιριστή. Θέλουν να βοηθήσουν την ΑΕΚ. Θέλουν το καλό της, όπως και εγώ. Μετέφεραν υποστήριξη και σεβασμό προς εμένα και τους εξήγησα τις προθέσεις που έχω για να δουλέψω και να εργαστώ σε μια μεγάλη ομάδα».


Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου