ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ



Δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου έκανε ο προπονητής της ΑΕΚ, κ. Μανουέλ Χιμένεθ, μετά το τέλος της σημερινής προπόνησης ενόψει του αγώνα της Κυριακής με τον Πανσερραϊκό.

Πείτε μας δύο λόγια για το αυριανό παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό:
«Είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Αναλύσαμε τον αγώνα με την Κέρκυρα την περασμένη Τετάρτη, τον έχουμε δει τρεις και τέσσερις φορές και πραγματικά δε νομίζω ότι κάναμε άσχημα τη δουλειά μας, αλλά αν δεν βρίσκουμε τον στόχο δεν θα μπορούμε να κερδίζουμε. Θέλω να έχουμε την ίδια δημιουργία, να φτάνουμε το ίδιο εύκολα στην αντίπαλη περιοχή, όμως όπως είπα και πριν το ζητούμενο είναι να βρίσκουμε τον στόχο. Παίζουμε με μία ομάδα που έχει καλά όπλα και θα μας δυσκολέψει αρκετά».

Με δεδομένο πως στον αγώνα κόντρα στην Κέρκυρα η ΑΕΚ είχε τουλάχιστον δέκα τελικές προσπάθειες, τι είπατε στους παίκτες σας προκειμένου να μην επαναληφθεί η δυστοκία;
«Λέμε πολλές φορές ότι για τους επιθετικούς το γκολ είναι θέμα τύχης, θέμα ενός σερί που μπορεί να έχει κάποιος ποδοσφαιριστής. Μπορεί να είναι έτσι αλλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Όπως είπατε σωστά και εσείς, μόλις τελείωσε το παιχνίδι δεν είχα την πλήρη εικόνα πως είχαμε κάνει τέτοια εμφάνιση, αλλά όντως είχαμε και σωστή κατοχή της μπάλας και πολλές ευκαιρίες, είχαμε έναν αντίπαλο που μας περίμενε πάντα πίσω, αλλά όπως είπαμε αν δεν μπορείς να σκοράρεις όλα είναι μηδέν. Αυτό που είπα στους ποδοσφαιριστές μου ήταν συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έκαναν αλλά δεν μπορούμε να συγχαρούμε κανέναν για το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα θα είχε αλλάξει πάρα πολύ αν μπορούσαμε να πετύχουμε ένα γκολ. Όσο δεν φτάνει αυτό το γκολ, συνεχίζουμε να δουλεύουμε».

Πριν από λίγο είδαμε τον Τζιμπούρ να αποχωρεί. Έχετε πληροφορηθεί για τα όσα έχει ισχυριστεί για εσάς; Θα θέλατε να πείτε κάτι περί αυτού;
«Δυστυχώς για μένα το θέμα Τζιμπούρ είναι ένα θέμα που έχω κάνει πέρα. Επαναλαμβάνω ακόμα μια φορά, ελπίζω τελευταία, ότι μέχρι εκείνη την ημέρα ο παίκτης δεν είχε δημιουργήσει πρόβλημα. Τον θεωρώ έναν πάρα πολύ καλό ποδοσφαιριστή στο αγωνιστικό κομμάτι. Έγινε ένα επεισόδιο και τον έκανα πέρα. Σέβομαι όποια απόφαση πάρει ο σύλλογος. Εγώ δεν είμαι για να διορθώσω προβλήματα του παρελθόντος. Αυτό αναλαμβάνει να το κάνει όλη η ομάδα. Εγώ λύνω τα προβλήματα τα τωρινά. Προσπαθώ να χτίσω για το μέλλον. Δεν πρόκειται να κοιτάζω συνεχώς στον καθρέφτη για το ποιος έρχεται από πίσω μου. Θα κοιτάω μόνο μπροστά. Η απόφαση είναι να μείνει ο Τζιμπούρ εκτός ομάδας. Το έχω ξαναπεί ότι αγωνιστικά αυτή η απόφαση προκαλεί μια απώλεια στην ομάδα. Η ομάδα είναι πάνω απ' όλους. Έχουν περάσει στην ιστορία της ομάδας, πολλοί παίκτες, προπονητές, παράγοντες, οπαδοί. Κάποιοι καλύτεροι, κάποιοι χειρότεροι. Η ΑΕΚ όμως είναι αυτή που διατηρείται στον χρόνο. Δεν μπορούμε να το σταματήσουμε αυτό το πράγμα. Η κάθε καλή δημιουργία χρειάζεται καλές βάσεις. Έχουμε πει ότι πάνω απ' όλους βρίσκεται η ΑΕΚ».

Θέλετε να σχολιάσετε τις κατηγορίες του Τζιμπούρ προς εσάς;
«Δεν έχω καμία υποχρέωση να απαντήσω, αλλά ούτε και να διαβάσω τι λέει. Όπου υπάρχει πρόβλημα, μια διαμάχη που λύνεται δικαστικώς, ο καθένας τραβάει τον δικό του δρόμο και παλεύει για τα δικά του συμφέροντα. Εμένα το μόνο που θα με ενδιέφερε είναι το αν θα είναι ο Τζιμπούρ στη δική μου διάθεση. Στη δική μου διάθεση θα ήταν ένας ακόμα ποδοσφαιριστής. Και μέχρι εκείνη την ημέρα δεν είχα κανένα παράπονο από τη δουλειά του. Όταν αποφασιστεί ότι ο Τζιμπούρ δεν ανήκει πλέον στην ομάδα, του εύχομαι τα καλύτερα ως άνθρωπος, ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Αλλά δεν είναι στο χέρι μου να κάνω κάτι. Να είναι τυχερός και ότι αποφασίσει η ομάδα να κάνει, εγώ θα το δεχτώ. Πιστεύω ότι το βλέπετε και εσείς λογικό. Δεν με υποχρεώνει κανείς να κάνω το παραμικρό. Ούτε η ΑΕΚ, ούτε η Σεβίλλη, ούτε κανείς απολύτως δεν μου λέει τίποτα να κάνω. Μόνο ο Θεός».

Υπάρχουν εξελίξεις στα μεταγραφικά;
«Οι μεταγραφές είναι κάτι που ζητάμε εδώ και καιρό και η αλήθεια είναι ότι αυτό μας αποπροσανατολίζει. Οι μεταγραφές που έχω τώρα, είναι οι υπάρχοντες ποδοσφαιριστές μου. Δεν θέλω να έρθει κανείς αν δεν είναι καλύτερος από αυτό που έχουμε. Ο κ. Γκρέταρσον όπως και άλλοι στην ομάδα δουλεύουν για πάρουμε κάποιους ποδοσφαιριστές. Αν είναι αυτοί που ξέρω, αν καταφέρουμε να τους φέρουμε, θα είναι ποδοσφαιριστές που όχι μόνο θα κάνουν καλό στην ΑΕΚ, αλλά θα είναι παίκτες που δεν θα ήταν εύκολο να πάνε σε οποιαδήποτε ομάδα στην Ελλάδα. Γιατί είναι βασικοί παίκτες σε ομάδες της Ισπανίας. Αλλά είναι δύσκολο για να τους φέρουμε. Και υπερβολικά ακριβοί. Έχουμε τον κ. Γκρέταρσον που ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του, αν δεν μπορούμε να πάρουμε αυτούς που προαναφέραμε, τότε θα δούμε και αυτούς που έχει εξετάσει ο κ. Γκρέταρσον. Αν όχι θα μείνουμε με τα παιδιά που είναι εδώ. Ειλικρινά πιστεύω πως με κάποια ενίσχυση και τη βοήθεια του Θεού, τη νέα σεζόν θα μπορούμε να κάνουμε κάτι πολύ καλό. Με όλα τα δυσάρεστα που συμβαίνουν, συνεχίζουμε να είμαστε τρίτοι».

Για τον Μίτσελ τι έχετε να πείτε;
«Αν είναι ο Μίτσελ της Μπέρμιγχαμ που που ήταν στην Σπόρτινγκ Χιχόν, αν ο Μίτσελ ερχόταν και είναι στο επίπεδο που ήταν πέρυσι, είναι ένας τεράστιος ποδοσφαιριστής. Γι' αυτό και οι Άγγλοι έδωσαν τρία εκατομμύρια λίρες για να τον αποκτήσουν. Είναι ένα αμυντικό χαφ. Αν ο Μίτσελ ερχόταν και είναι στο επίπεδο που ήταν στην Σπόρτινγκ Χιχόν είναι ένας τεράστιος παίκτης. Η αλήθεια είναι πως στη διάθεση μας έχουμε μόνο ένα καθαρό αμυντικό χαφ. Τον Γρηγόρη Μάκο. Και αυτή είναι η πραγματικότητα. Ότι πρέπει να παλέψουμε να κρατηθούμε στην τρίτη θέση με μόνο ένα αμυντικό χαφ».

Είναι ένας από τους παίκτες που σας ενδιαφέρει ο Μίτσελ;
«Αν ο Μίτσελ είναι στο ίδιο επίπεδο με την Σπόρτινγκ Χιχόν, ακόμα και η Ρεάλ Μαδρίτης θα τον ήθελε. Έχω χάσει λίγο τα ίχνη του από την εποχή που τον αντιμετώπιζα, αλλά είναι σπουδαίος παίκτης».

Υπάρχει το ενδεχόμενο να έρθει κάποιος παίκτης για να δοκιμαστεί;
«Είμαι ανοικτός στο να έρθουν παίκτες για δοκιμές, αλλά όχι ποδοσφαιριστές που δεν γνωρίζω. Έχω εμπιστοσύνη στο τεχνικό τιμ της ΑΕΚ, ο τεχνικός διευθυντής έχει πάρα πολλές δυνατότητες. Αν κάποιος θέλει να έρθει και δεν το ξέρουμε, ας έρθει, αλλά αν δεν είναι νεαρός με φιλοδοξίες και δεν έχει κάτι που να μπορεί να βελτιώσει την ομάδα, δε θα μείνει. Δοκιμάστηκαν πολλοί, αλλά δεν ήταν καλύτεροι από αυτούς που είχαμε, δεν ήταν νεαροί για να δουλέψουμε, άρα δεν μας ενδιαφέρουν».

Ενδιαφέρεστε για τον Καρόλ της Ναντ, ο οποίος είναι νεαρός;
«Δεν έχω πληροφορίες γι' αυτόν τον ποδοσφαιριστή. Όταν έχω όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από το τεχνικό τιμ και μάθουμε ότι είναι καλός, τότε θα το πιστέψω. Έχουμε πει ότι το ποδόσφαιρο είναι συλλογικό παιχνίδι. Όλοι έχουμε τις δουλειές μας. Με ρωτήσατε πριν για τον Μίτσελ, ξέρω ότι είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής. Τον Καρόλ δεν τον γνωρίζω».

Οι παίκτες που γνωρίζετε είναι αποκλειστικά από την Ισπανία;
«Δεν έχω σταματήσει να κάνω προπονήσεις 14 χρόνια. Γνωρίζω αρκετούς παίκτες που έχω προπονήσει, που έχω αντιμετωπίσει. Μερικά χρόνια πίσω είχα τη δυνατότητα να πηγαίνω και σε αγώνες να παρακολουθώ ποδοσφαιριστές. Εκεί είχα έναν αριθμό παικτών και γνώριζα περισσότερους ποδοσφαιριστές που ήταν και εκτός Ισπανίας. Τώρα, ήμουν για τρία χρόνια στον πάγκο της Σεβίλλης. Ήμουν τυχερός που είχα έναν πάγκο όπως αυτός της Σεβίλλης. Όμως αυτό δεν μου έδινε την ευκαιρία να κάνω αυτό που έκανα. Αν είχαμε ένα καλό ταμείο, ίσως να κάναμε κάποιες μεταγραφές ίσως ν' αποκτούσαμε κάποιους ποδοσφαιριστές που έχω εντοπίσει εδώ στην Ελλάδα και παίζουν στη Super League».

Σαν τον Γεωργιάδη του Πανσερραϊκού;
«Δεν θέλω να μιλάω για παίκτες, γιατί θα τρέξει ο Ολυμπιακός για να τους πάρει. Πρέπει να καταλάβετε πάντως, πως δεν είναι εύκολο να μιλάω για διάφορους παίκτες. Εγώ σε λίγο θα πάω στ' αποδυτήρια και θα έχω μπροστά μου 25 με 30 ανθρώπους. Αν μιλάω συνεχώς για παίκτες που θέλω ή που δεν θέλω και εσείς δώσετε σημασία σε μεγάλο βαθμό, είναι λογικό οι δικοί μου ποδοσφαιριστές να ενοχληθούν από αυτό. Εγώ θέλω τους καλύτερους ποδοσφαιριστές για την ΑΕΚ. Οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές για την ΑΕΚ αυτή τη στιγμή είναι αυτοί που αγωνίζονται στην ΑΕΚ. Μπορεί να ονειρευόμαστε μεγάλες μεταγραφές. Όμως για να κάνουμε κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχουν χρήματα, να έχουμε ένα γεμάτο ΟΑΚΑ. Εμείς πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να καταλάβουμε ότι είμαστε αυτοί που είμαστε. Να δουλέψουμε με ειλικρίνεια. Να μην πουλάμε όνειρα, είναι εύκολο, όμως το μόνο που καταφέρνουμε είναι να μπερδεύουμε τον κόσμο. Οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές στον κόσμο είναι αυτοί που έχω στ' αποδυτήρια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου