ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΖΕΜΠΟΥΡ

Παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Ραφίκ Τζεμπούρ.

«Τα χρήματα μπορούν να αλλάξουν τον άνθρωπο, αλλά όχι εμένα. Ο πρώην μάνατζέρ μου ήθελε να πάω στον Παναθηναϊκό! Δεν είχα άλλη πρόταση. Ο κ. Λυπημένος ήξερε ότι αν παρέμενα στην ΑΕΚ, θα δυσκολευόταν η ομάδα να με πληρώσει.

Μετά την ΑΕΚ ήθελα να πάω στο εξωτερικό. Δεν μίλησα ούτε με τον Ολυμπιακό, ούτε με τον Παναθηναϊκό. Προτεραιότητά μου ήταν να πάω στο εξωτερικό, να γνωρίσω νέα μέρη. Πριν πάω (σ.σ. χθες) στη Γερμανία με πήρε τηλέφωνο ο κ. Μαρινάκης και μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε. Του είπα ότι θα πάω πρώτα στη Γερμανία, να συζητήσω με τους ανθρώπους μίας ομάδας (σ.σ. της Χόφενχαιμ). Μου έδειξε μεγάλο σεβασμό ο κ. Μαρινάκης, που κράτησε το λόγο του, σε αντίθεση με τον κ. Αδαμίδη, και του είπα ότι όταν γυρίσω, θα εξετάσω την πρότασή του.

Προτίμησα τον Ολυμπιακό λόγω της συμπεριφοράς του προέδρου, παρότι ο μάνατζέρ μου με έβαλε σε ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Σήμερα μίλησα και με τον κ. Βαλβέρδε και με ικανοποίησαν αυτά που μου είπε.

Όσο για τον κ. Αδαμίδη, δεν μπορούσε να μου δώσει αυτά που μου είχε υποσχεθεί! Προσπάθησε να καταστρέψει την καριέρα μου αυτός ο άνθρωπος! Και την εικόνα μου, ώστε να μην πάω, ούτε σε ομάδα της Ελλάδας, ούτε σε ομάδα του εξωτερικού! Σε αντίθεση με τον κ. Μαρινάκη, που μου μίλησε όμορφα και έδειξε ότι αναγνωρίζει την αξία μου. Θέλω να γυρίσω σελίδα στην καριέρα μου και να αφοσιωθώ στον Ολυμπιακό. Δεν ένιωθα καλά στην ΑΕΚ λόγω του Αδαμίδη».

Ουδεμία σχέση με τη μεταγραφή του Ράφικ Τζεμπούρ στον Ολυμπιακό δεν έχει ο -μέχρι το πρωί της Παρασκευής- μάνατζερ του Αλγερινού επιθετικού, Γιάννης Λυπημένος, όπως τόνισε ο ίδιος στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6.

«Όλα είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας. Μόνος του ή με κάποιον άλλο έκανε τη διαπραγμάτευση. Δεν είχα ιδέα. Εκτέθηκα απέναντι στην ΑΕΚ. Από το πρωί δεν έχω καμία σχέση και ούτε θέλω να έχω με τον κ. Τζεμπούρ», είπε μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά, οι δηλώσεις του κ. Λυπημένου:

«Όλα είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας. Θέλω να το ξεκαθαρίσω αυτό. Συνεργαζόμαστε πολλά χρόνια με τον Ραφίκ. Από τότε που έπαιζε στην Εθνικό Αστέρα. Όλοι γνωρίζουν ποιος είμαι. Όταν μας κάλεσε η ΑΕΚ για να ανανεώσουμε κάποια πράγματα δεν ήταν ξεκάθαρα. Η ΑΕΚ έκανε τα πάντα από την πλευρά της και ο κ. Αδαμίδης για να κρατήσει τον παίκτη. Έγινε μία κουβέντα, υπήρξε συμφωνία, αλλά μετά χάλασε. Φτάσαμε σε μία προφορική συμφωνία. Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, δεν θέλω να έχω καμία σχέση με τον κ. Τζεμπούρ. Δεν τον εκπροσωπώ πια, αφού με δική του πρωτοβουλία μίλησε με τον Ολυμπιακό. Μόνος του ή με κάποιον άλλο έκανε τη διαπραγμάτευση. Με τον Ραφίκ, όπως σας είπα, συνεργαζόμασταν από τότε που ήταν στον Εθνικό Αστέρα. Και είχαμε πιο στενή συνεργασία, όχι μόνο επαγγελματική. Αντιλήφθηκα, λοιπόν, κάποια πράγματα και δεν είχα άλλη επιλογή. Εκτέθηκα απέναντι στην ΑΕΚ. Ούτε στις συζητήσεις με τη Χόφενχαιμ ήμουν παρών. Κινήθηκε μόνος του κι εκεί».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου