ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ



Με αφορμή τα αρκετά μεταγραφικά σενάρια και τα ονόματα παικτών που συνδέονται ή έχουν συνδεθεί με την ΑΕΚ, ο Μανόλο Χιμένεθ επανέλαβε ότι είναι γνώστης της κατάστασης και των ποδοσφαιριστών που μπορεί να «χτυπήσει» η Ένωση.

«Δεν είμαι χαζός. Ξέρω ποια είναι η πραγματικότητα, αλλά το σημαντικότερο είναι να αξιολογήσουμε αυτό που έχουμε», τόνισε ο Ισπανός τεχνικός, μια μέρα πριν το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης.

«Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι χαζός. Ξέρω την πραγματικότητα. Είναι πολλοί παίκτες που μας ενδιαφέρουν και γνωρίζετε τι θέλω εγώ», ανέφερε.

Αφού εξήγησε, λοιπόν, ότι «το πιο σημαντικό απ' όλα, είναι να ξέρουμε ποιος μπορεί να έρθει», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά: «Δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθώ. Αντίθετα, θα δουλέψω. Αν μου δώσετε ένα εργαλείο για να σκάψω μια τρύπα, θα το κάνω με το εργαλείο. Διαφορετικά, θα σκάψω με το χέρι. Ό,τι κι αν γίνει, η ομάδα θα παίζει με έντεκα επαγγελματίες. Αλλιώς θα κάνω δελτίο εγώ, αφού μπορώ να παίξω για 30 λεπτά».

Ερωτώμενος, έπειτα, για τον Γιον Φιόλουσον και την παραμονή του ή όχι, ο Χιμένεθ τόνισε ότι «πρόκειται για έναν παίκτη που έχει πολύ καλά προσόντα» και εξήγησε:

«Έχω ξαναπεί πως πρέπει να προσαρμοζόμαστε στην πραγματικότητα της ΑΕΚ. Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να ζητάμε παίκτες όπως ο Πικέ. Θα προσαρμοστούμε με την πολιτική που υιοθετούμε ως ομάδα με ποδοσφαιριστές που έχουν μέλλον και οικονομικά είναι στις δυνατότητες μας. Και επειδή υπάρχει έλλειψη χρημάτων, η δουλειά είναι αυτή που φέρνει αποτελέσματα.

Υπάρχουν, πάντως, τα αφεντικά της ομάδας, που προσφέρουν πολλά. Και μπορεί να μην φαίνεται αυτό -και πολλά πράγματα δεν φαίνονται προς τα έξω. Είναι η πρώτη φορά που μιλώ γι αυτούς και θέλω να ευχαριστήσω και τους δυο κυρίους».

Ο Χιμένεθ μίλησε επίσης για τον Μίτσελ, παραδεχόμενος τα εμπόδια που έχουν προκύψει στην περίπτωσή του: «Είναι ένας ποδοσφαιριστής που φαίνεται να θέλει να έρθει. Ξέρω πως υπάρχει και ενδιαφέρον από ισπανικές ομάδες, τις οποίες δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε. Είναι ένας παίκτης που μπορεί να μας βοηθήσει. Αλλά επειδή έρχεται για έξι μήνες, πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα και είναι δύσκολο. Αν έρθει πάντως, πρέπει να υπάρχει οψιόν αγοράς».

Εκτός από τα μεταγραφικά, όμως, ο Ισπανός αναφέρθηκε και στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της Ένωσης (σε πρωτάθλημα με Αστέρα και σε Κύπελλο με Παναθηναϊκό):

«Την τύχη πρέπει να την κυνηγάς. Έχουμε δουλέψει πολύ και ευτυχώς τα αποτελέσματα αρχίζουν και φαίνονται. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό και αυτή είναι η γραμμή θέλουμε. Η τύχη ευνοεί εκείνους που δουλεύουν. Υποχρέωση μας πάντα είναι να προσπαθούμε να δίνουμε τα πάντα. Μερικές φορές τα πράγματα βγαίνουν καλά, κάποιες φορές όχι.

Έχουμε τρεις σημαντικούς αγώνες σερί. Αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες στην διάθεση μας. Θα προσαρμοστώ μ' όσους παίκτες έχουμε, για να μπορέσουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει. Αυτοί που θέλαμε να είναι εδώ -και δεν είναι εδώ και δεν είναι στο χέρι μας να έρθουν. Συνεχίζουμε με απουσίες, αλλά είναι κάτι που έχουμε συνηθίσει. Ο Ντιόπ επιστρέφει στην αποστολή. Θα προσπαθήσω μ' όλα τα μέσα να δούμε ποια είναι η ιδανική ενδεκάδα. Αυτό που με ανησυχεί είναι να σκέφτονται οι παίκτες μου το ματς της Τετάρτης. Αυτό θα είναι μεγάλο λάθος».

Κλείνοντας, δε, ο Χιμένεθ παραδέχτηκε ότι γνωρίζει για το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών ομάδων για κάποιους από τους παίκτες του: «Έχω ενημερωθεί, αλλά όποια πληροφορία έχω, μένει μεταξύ μας. Όταν μου ζητούν μια άποψη, την λέω. Με πληρώνουν για να προπονώ, αλλά αν μου ζητήσουν την άποψη μου, θα την πω».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου