ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΤΙΟΠ



Με τη δήλωσή μου αυτή ανακοινώνω την, επιβεβλημένη για εμένα και την οικογένειά μου, αποχώρηση από την ΑΕΚ και την Ελλάδα, λόγω σοβαρού θέματος το οποίο παρά τις προσπάθειες που έχω καταβάλει εδώ και αρκετές ημέρες δεν κατάφερα να ξεπεράσω.

Δυστυχώς, η φύση του προσωπικού μου αυτού προβλήματος είναι τέτοια, που με αναγκάζει να συνεχίσω την επαγγελματική μου δραστηριότητα κοντά στην οικογένειά μου.

Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου την διοίκηση της ΑΕΚ για την στήριξή της όλο το διάστημα της συνεργασίας μας έως τώρα και ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ. Σταύρο Αδαμίδη, ο οποίος πίστεψε σε εμένα και έκανε τα πάντα για να με φέρει στην ομάδα.

Επίσης, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο αντίο στον υπέροχο κόσμο της ΑΕΚ, τον οποίο θα έχω πάντα στην καρδιά μου ανεξαρτήτως της μικρής διάρκειας παραμονής μου. Υποδοχή σαν αυτή που μου επιφύλαξε πέρυσι κατά την άφιξή μου και αποδοχή και στήριξη σαν κι αυτή που μου έδωσε όλη τη χρονιά, δεν μπορεί να λησμονηθεί εύκολα.

Τέλος, εύχομαι στους συμπαίκτες μου και στο προπονητικό επιτελείο της ομάδας καλή επιτυχία τη νέα χρονιά και φυσικά την κατάκτηση του double.

Papa Bouba Diop

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου