ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

ΑΕΚ Empire



Ο Γρηγόρης Μάκος στο ΑΕΚ Empire

Για τα συναισθήματά του, όταν υπέγραψε στην ΑΕΚ…

Έφυγε ένα πολύ μεγάλο βάρος από πάνω μου. Ακόμα και να μην προχωρούσε η μεταγραφή και να έπρεπε να μείνω στον Πανιώνιο, δεν θα ήμουν τόσο αγχωμένος, όσο εκείνη την μέρα που ήμουν στα γραφεία της ΑΕΚ. Και θυμάμαι είχαν κρατήσει πολλές ώρες οι συζητήσεις και η αγωνία μου και το άγχος όλο και μεγάλωναν. Όμως όταν όλα τελείωσαν, νομίζω ότι το πρώτο συναίσθημα ήταν η χαρά. Τεράστια χαρά. Και ένιωθα πως ήταν μια μεγάλη ανταμοιβή για όλα αυτά τα χρόνια που έχω δουλέψει σκληρά.

Για το αν τον φοβίζει κάτι…

Ξεκινάω από το μηδέν και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όλοι θεωρούν πως ήρθε ο Μάκος και θα πάρει την φανέλα βασικού στο σπίτι του. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Ήρθα σε μια ομάδα που το σύνολο είναι πολύ καλό, με πολλούς και καλούς παίκτες, που μπορούν να πάρουν θέση στην ενδεκάδα. Είναι δεδομένο πως υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που με αγχώνει ή με φοβίζει. Θα δουλέψω σκληρά.

Για το πόσο διαφορετική μπορεί να παρουσιαστεί η ΑΕΚ φέτος, σε σχέση με την περασμένη σεζόν…

Το πρώτο και πιο βασικό είναι πως η ομάδα έχει κρατήσει τον βασικό της κορμό. Αυτό σημαίνει πως οι ποδοσφαιριστές γνωρίζονται μεταξύ τους και μπορούν να κρατήσουν τα θετικά αγωνιστικά σημεία από την περσινή χρονιά και να δουλέψουν πάνω στα αρνητικά. Και εμείς οι νέοι που έχουμε έρθει προσπαθούμε να αφομοιωθούμε σ’ αυτόν τον κορμό. Δουλεύουμε σκληρά και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να παρουσιαστεί η ομάδα 1000% καλύτερη από την περσινή σεζόν. Και είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε, διότι η ΑΕΚ έχει πολλά χρόνια να φτάσει στην κατάκτηση ενός πρωταθλήματος. Μακάρι φέτος να καταφέρουμε να το πετύχουμε. Η φιλοσοφία της ομάδας θα είναι σίγουρα πιο επιθετική και αυτό προσπαθεί ο κύριος Μπάγεβιτς να το βγάλει στην ομάδα μέσα από την σκληρή δουλειά που κάνουμε.

Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος…

Για μένα προσωπικά που είμαι νέος στην ΑΕΚ, είναι θετικό το γεγονός πως ξεκινάω την σεζόν με ένα ντέρμπι. Αλλά είναι ένα ματς όπως όλα τα άλλα. Ένα παιχνίδι το οποίο θα πρέπει να μπούμε στο γήπεδο για να το κερδίσουμε, όπως και όλα τα υπόλοιπα. Έτσι θα πρέπει να το δούμε. Και να μην αφήσουμε τον χαρακτήρα του ντέρμπι να μας επηρεάσει μέσα στο γήπεδο. Όπως και να έχει, εμείς θα πρέπει να είμαστε το ίδιο σοβαροί και συγκεντρωμένοι και στην πρεμιέρα με τον Ολυμπιακό και σ’ όλα τα υπόλοιπα ματς του πρωταθλήματος, όποιος κι αν είναι ο αντίπαλος. Άλλωστε μπορεί να κερδίσεις τα ντέρμπι και να χάσεις βαθμούς από τις λεγόμενες μικρότερες ομάδες και να βρεθείς εκτός στόχων.

Για το αν ονειρεύεται να συνεχίσει την παράδοση που έχει η ΑΕΚ στους αμυντικούς μέσους…

Είναι καλό να κάνεις όνειρα. Για μένα είναι πολύ σημαντικό να κάνεις όνειρα και να βάζεις και στόχους. Και φυσικά θα το ήθελα να είμαι το επόμενο αμυντικό χαφ που θα αφήσει το στίγμα του στην ΑΕΚ. Δεν πρέπει, ούτε θέλω όμως να το δω από την αρχή έτσι. Αυτό που έχω στο μυαλό μου, είναι πως με την δουλειά θα πρέπει να ανεβαίνω σκαλοπάτια. Ένα-ένα. Η ΑΕΚ έχει παράδοση στους καλούς αμυντικούς μέσους. Και μακάρι να είμαι κι εγώ ένας απ’ αυτούς ή τουλάχιστον να μην περάσω… απαρατήρητος. Να αφήσω το αγωνιστικό μου στίγμα.

Πηγή aekfc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου