ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

ΣΑΒΒΑΣ ΓΚΕΝΤΣΟΓΛΟΥ « ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΑΕΚ»



Την παραμονή του στην ΑΕΚ και μετά τη λήξη του συμβολαίου του, αλλά και τη συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ της επόμενης αγωνιστικής σεζόν, μέσω των πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκας, έθεσε ως στόχους ο Σάββας Γκέντσογλου, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. Ο νεαρός αμυντικός χαφ αναφέρθηκε στην Εθνική Ελπίδων αλλά και στον νέο πρόεδρο της «Ένωσης», Σταύρο Αδαμίδη.

Για ΑΕΚ: «Έχω ένα ακόμα χρόνο συμβόλαιο. Θα τα δώσω όλα και θα περιμένω μια πρόταση για ανανέωση και βλέπουμε. Θέλω να μείνω στην ΑΕΚ. Ο αγωνιστικός στόχος είναι η δεύτερη θέση. Όλα τα άλλα είναι αποτυχία. Πιστεύω ότι από την αρχή της χρονιάς αν ερχόντουσαν αποτελέσματα, θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Από εκεί και πέρα, μας πήρε από κάτω», είπε αρχικά και συνέχισε αναφερόμενος στον Σταύρο Αδαμίδη: «Μας μίλησε το Σάββατο πριν την αναμέτρηση με τη Καβάλα. Δεν έχειπάψει το καθεστώς αμφισβήτησης».

Σχετικά με τη θέση στην οποία του αρέσει να αγωνίζεται, αλλά και τον ελάχιστο χρόνο συμμετοχής που είχε μέχρι πρόσφατα στους «κιτρινόμαυρους», σχολίασε: «Η θέση μου είναι αμυντικό χαφ. Μπορεί να έπαιξα στοπερ, αλλά ποτέ δεν θα κάνω τα ίδια ως αμυντικό χαφ. Δεν ήμουν ευχαριστημένος από τον χρόνο συμμετοχής. Ήρθαν τραυματισμοί, έπαιξα, άρπαξα την ευκαιρία και παίζω».

Για τον προσωπικό του στόχο, δήλωσε: «Στόχος μου να βελτιώνομαι καθημερινά, να παίζω στην ΑΕΚ και γιατί όχι και στο εξωτερικό. Όνειρό μου είναι και η Εθνική Ανδρών».

Τέλος, αναφέρθηκε και στην Εθνική Ελπίδων και τις λίγες συμμετοχές που έχουν οι παίκτες: «Ένα έχω να πω πάνω σε αυτό. Παίξαμε με την Αγγλία Τετάρτη, κερδίσαμε, ήμασταν τρομεροί και την επόμενη Κυριακή έπαιξαν μόνο πέντε παίκτες βασικοί στις ομάδες τους. Αν δεν έρθουν ευκαιρίες δεν γίνεται αλλιώς».

Πηγή sport-fm.gr

1 σχόλιο: