ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΙΜΗ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΣΤΟ MAXIM


Αρκετά απογοητευμένος από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Μίμης Παπαϊωάννου. Ο μεγάλος άσος του παρελθόντος σε συνέντευξή του στο MAXIM, τάχθηκε υπέρ της απομάκρυνσης των μετόχων της ΠΑΕ, χαρακτήρισε τον Ντέμη Νικολαϊδη ως τον χειρότερο πρόεδρο της Ένωσης και κατέληξε: «Δεν ξέρω αν θα ζω, όταν η ΑΕΚ θα ξαναπάρει πρωτάθλημα. Και καλά, πρωτάθλημα μπορεί να ξαναπάρει. Λεφτά, γήπεδο και αξιοπρέπεια πού θα βρει;».

Αναλυτικά τα όσα δηλώνει ο Μίμης Παπαϊωάννου στο MAXIM:

-Η Διεθνής Υπηρεσία Ιστορία και Στατιστικής της FIFA σας ανέδειξε τον κορυφαίο Έλληνα ποδοσφαιριστή για τον 20ο αιώνα. Το περιμένατε;

«Όχι. Μου κάνει εντύπωση που κανείς από τους παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν το αναφέρει. Ο κύριος Αντωνιάδης - τότε πρόεδρος του ΠΣΑΠ - μου είχε πει ότι δεν τον ενημέρωσε κανείς. Η ΠΑΕ ΑΕΚ και η Εθνική το ίδιο. Βέβαια το χαρτί υπάρχει, έχει έρθει στο σπίτι μου. Οι περισσότεροι οπαδοί στην Ελλάδα υποστηρίζουν τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Αν έπαιζα σε μία απ' αυτές τις ομάδες θα είχα καλύτερη τύχη και ίσως να είχα βραβευτεί».

-Πώς ασχοληθήκατε με το ποδόσφαιρο;

«Ποτέ δεν έμαθα γράμματα, κακώς βέβαια. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου έπαιζα μπάλα. Είχα βάλει πείσμα ότι θα πετύχω σ' αυτό το χώρο. Μπορεί μικρός να ήμουν ΠΑΟΚ, αλλά όταν άκουγα στο ραδιόφωνο τον σπίκερ να μιλάει για τον Νεστορίδη τον ζήλευα... Όταν πήγα στην ΑΕΚ, το 1961, και βρεθήκαμε συμπαίκτες, καταλαβαίνεις τι χαρά πήρα».

-Πικραθήκατε, όταν σε ηλικία 22 ετών δεν σας άφησε η ΑΕΚ να πάρετε μεταγραφή στη Ρεάλ;

«Ε, βέβαια. Δυστυχώς η ΑΕΚ δεν ήθελε να με δώσει, φοβόταν την αντίδραση του κόσμο. Είχαμε παίξει ένα φιλικό με τη Ρεάλ το 1964. Οι Ισπανοί ενθουσιάστηκαν από την απόδοσή μου και μου πρότειναν τριετές συμβόλαιο. Έδιναν 4 εκατομμύρια δραχμές στην ΑΕΚ, 750.000 δραχμές σε μένα και 30.000 μηνιαίο μισθό. Πολλά λεφτά για τότε, αλλά η ΑΕΚ αρνήθηκε. Μου έδωσαν βέβαια 500.000 δραχμές ως αποζημίωση».

-Πώς περνάει η ζωή σας σήμερα χωρίς ποδόσφαιρο;

«Πηγαίνω σε δημοτικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα, μαθαίνω στα μικρά παιδιά μυστικά του ποδοσφαίρου και τους χαρίζω την αυτοβιογραφία μου με τον τίτλο «Ραντεβού στον αέρα». Αν κάποια στιγμή απ' αυτά τα παιδιά καταφέρω να τα κάνω ΑΕΚ ακόμα καλύτερα».

-Θα μου πείτε την ιστορία του ύμνου της ΑΕΚ στον οποίο ακούγεται η φωνή σας;

«Το τραγούδι γράφτηκε από τους Καζαντζίδη, Νικολόπουλο την περίοδο που ήμασταν περιοδεία στη Γερμανία. Έπειτα από χρόνια το τραγούδησα εγώ και έμεινε ως ο «ύμνος της ΑΕΚ». Είναι συγκινητικό να ακούγεται ύστερα από κάθε επιτυχία της ομάδας, αλλά δεν πήρα ούτε μία γι' αυτό το τραγούδι. Ίσως υπάρχουν κάποια λεφτά από πνευματικά δικαιώματα. Ποιος ξέρει;»

-Πηγαίνετε στο γήπεδο σήμερα να δείτε την ΑΕΚ;

«Θα σου πω κάτι και γράψ' το με κεφαλαία γράμματα: Δεν με ενδιαφέρει η ΑΕΚ σήμερα! Εδώ δεν ασχολούνται οι ίδιοι με την ομάδα. Θα ασχοληθώ εγώ; Δεν ξέρω καν ποια μέρα παίζει η ΑΕΚ. Έχω τις δουλειές μου».

-Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΑΕΚ σήμερα;

«Οι άνθρωποι που διαχειρίζονται την ομάδα πρέπει να φύγουν και να έρθει επιτέλους ένας ιδιοκτήτης. Δεν ξέρω αν θα ζω όταν η ΑΕΚ θα πάρει ξανά πρωτάθλημα. Και, καλά, πρωτάθλημα μπορεί να ξαναπάρει. Λεφτά, γήπεδο και αξιοπρέπεια πού θα βρει;»

-Πώς κρίνετε την εποχή Ντέμη Νικολαϊδη στην ομάδα;

«Μην μου πεις τίποτα γι' αυτόν! Ήταν ο χειρότερος πρόεδρος που πέρασε από την ΑΕΚ. Όταν έχεις το δικέφαλο στο μπράτσο, δεν κάνεις αυτά που έκανε αυτός...»

-Τι σας λέει ο κόσμος σήμερα;

«Η επαφή μου με τον κόσμο είναι «όλα τα λεφτά». Όταν έγραψα την αυτοβιογραφία μου, είχα πάει στον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωστή Στεφανόπουλο. Ξέρεις τι μου είπε; «Εσύ είσαι ο ποδοσφαιριστής όλων των Ελλήνων». Αυτό, που είπε ο πρώτος πολίτης της χώρας, μου φτάνει».


Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου