ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΧΙΜΕΝΕΘ


Η παρουσίαση του νέου προπονητή της ΑΕΚ κ.Μάνουελ Χιμένεθ, πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην αίθουσα Τύπου του Ολυμπιακού Σταδίου, από τον πρόεδρο της ομάδας κ.Σταύρο Αδαμίδη.
Την παρουσίαση προλόγισε ο πρόεδρος του συλλόγου, καλωσορίζοντας τον κ.Χιμένεθ στην ομάδα.

«Καλησπέρα σας. Είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση σήμερα, εκ μέρους της διοίκησης της ΠΑΕ ΑΕΚ, του διοικητικού συμβουλίου και όλων των Ενωσιτών, να καλωσορίσω τον κ.Χιμένεθ και όλους τους συνεργάτες του στη μεγάλη οικογένεια της ΑΕΚ.
Η επιλογή του προπονητή είναι ίσως η δυσκολότερη απόφαση που πήραμε ως διοίκηση. Έγινε μια πολύ συνειδητή επιλογή, μια πολύ προσεγμένη επιλογή και θα προσφέρουμε όλα τα εχέγγυα στον κ.Χιμένεθ και τους συνεργάτες του, ώστε να πετύχουν σε αυτό το δύσκολο έργο.
Ο κ.Χιμένεθ προέρχεται από ένα πολύ προηγμένο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και οι στόχοι του συμβαδίζουν με τους δικούς μας. Στη συνάντηση που είχαμε με τον κ.Χιμένεθ το προηγούμενο Σάββατο στο Λονδίνο, μας εντυπωσίασε με την όλη παρουσία του, με τις γνώσεις του και τις ξεκάθαρες ιδέες που έχει για την ΑΕΚ και το πώς η ΑΕΚ θα προχωρήσει αγωνιστικά.
Είχα την ευκαιρία τις τελευταίες δύο μέρες, να περάσω πάρα πολλές ώρες μαζί του και μπορώ να πω ότι με έχει εντυπωσιάσει πάρα πολύ. Είναι ένας άνθρωπος εργατικός, μεθοδικός, νέος, μοντέρνος και πληροί όλες τις προϋποθέσεις που είχαμε θέσει ως διοίκηση για τον νέο προπονητή της ΑΕΚ.
Καλωσορίζουμε λοιπόν τον κ.Χιμένεθ και τους συνεργάτες του στην ΑΕΚ. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία, υγεία, δύναμη, την οποία σίγουρα θα χρειαστεί και θέλω να είστε σίγουροι ότι θα του παρέχουμε τις κατάλληλες συνθήκες για να πετύχει».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε, ο κ.Χιμένεθ:

«Καλησπέρα σας, είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση θέλετε να θέσετε. Καλησπέρα και στα ελληνικά, το έμαθα για να μπορέσω να σας χαιρετήσω. Θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ, τόσο στην αθλητική ζωή της ΑΕΚ, όσο και στην ελληνική πραγματικότητα όσο γίνεται πιο γρήγορα. Και θέλω να σας πω για ποιο λόγο επέλεξα να φύγω από το ισπανικό πρωτάθλημα και να έρθω στο ελληνικό.
Στην πρώτη συνάντηση που είχα με τον πρόεδρο και κάποια μέλη του Δ.Σ. στο Λονδίνο, ήταν ξεκάθαρη η ιδέα μου, ότι θέλω να δουλέψω στην ΑΕΚ. Με ενδιαφέρουν πάντα οι σύλλογοι που έχουν το σκοπό και τη διάθεση να βελτιωθούν και να προοδεύσουν. Πολλές φορές τα αποτελέσματα στο ποδόσφαιρο εξαρτώνται από διάφορες συγκυρίες. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει στο σύλλογο ζήλος και όρεξη, για να δώσουμε χαρά στους φιλάθλους μας και για να δουλέψουμε.
Θα μπορούσα να έχω δουλέψει σε άλλα πρωταθλήματα, τα οποία προσφέρουν περισσότερα χρήματα, σε πρωταθλήματα πιο… εξωτικά, σε πρωταθλήματα σοβαρά, θεωρητικά μεγαλύτερα από το ελληνικό.
Πέρα από το οικονομικό, με προσέλκυσε πάρα πολύ η ιδέα που υπάρχει μεσοπρόθεσμα για να πετύχουμε κάποια πράγματα. Θέλω μέσα από την ΑΕΚ να εξελιχθώ, να βελτιωθώ και μπορώ να σας πω ότι θα βάλω το 100% τόσο του συναισθήματος, όσο και της εντιμότητάς μου ως άνθρωπος, ως Μανόλο Χιμένεθ και θα τα δώσω όλα για την ΑΕΚ.
Θέλω να σας ευχαριστήσω για το σεβασμό που μου δείξατε όλο αυτό το διάστημα, στο οποίο γίνονταν οι διαπραγματεύσεις. Είμαι εδώ για να διευκολύνω τη δουλειά σας και εσείς τη δική μου. Είναι πολύ σημαντικό οι φίλαθλοι να πληροφορούνται για όσα συμβαίνουν στην ΑΕΚ και ελπίζω να μπορέσουμε να έχουμε μια καλή συνεργασία. Οποιαδήποτε ερώτηση θέλετε να κάνετε, είμαι στη διάθεσή σας».
Από ποιόν συλλέξατε πληροφορίες για την ΑΕΚ και ποια εικόνα έχετε από τα όσα έχετε δει ως τώρα, για το έμψυχο δυναμικό της ομάδας;
«Από την πρώτη στιγμή που έμαθα ότι υπήρχε η περίπτωση να συνεργαστώ με την ΑΕΚ, αμέσως πήρα κάποια dvd και είδα. Από εκεί και πέρα πήρα πληροφορίες από κάποιους ανθρώπους που γνωρίζουν την ΑΕΚ, γιατί ήθελα να έχω μια προσωπική άποψη. Σίγουρα δεν μπορούν από την πρώτη στιγμή να γίνουν δραστικές αλλαγές. Σημασία έχει να υπάρχει μια καλή συνεργασία μεταξύ μας και με τον καιρό να μπορέσουμε να αλλάξουμε κάποια πράγματα. Με εντυπωσίασε από τους παίκτες ότι προπονήθηκαν με μεγάλη ένταση και όρεξη και όπως σας είπα και πριν στο ποδόσφαιρο τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα αυτά που θέλουμε, αλλά το σημαντικό είναι να έχουμε τη θέληση και τη στάση να θέλουμε να κερδίσουμε».

Νιώθετε πίεση από το γεγονός ότι ξεκινάτε με δύσκολα παιχνίδια;

«Σίγουρα όλες οι μεγάλες ομάδες θέλουν παίζουν σημαντικά παιχνίδια. Ωστόσο εγώ έχω σεβασμό για όλες τις ομάδες, είτε είναι στην πρώτη θέση είτε στην τελευταία και αυτό περιμένω και από τους άλλους».

Ποιές αλλαγές θέλετε να περάσετε στην ομάδα και ποιοι είναι οι στόχοι της ΑΕΚ; Η ομάδα έχει μείνει λίγο πίσω στο πρωτάθλημα, παρότι είχε εύκολο πρόγραμμα.

«Σίγουρα όταν υπάρχουν πολλές και καλές ομάδες στο πρωτάθλημα, παρόλο που είναι νωρίς ακόμα στην αγωνιστική περίοδο, όταν υπάρχει βαθμολογική διαφορά είναι σημαντικό. Εκείνο που θέλω από την ομάδα μου, είναι να μην νιώθουν ποτέ ότι έχει χαθεί κάτι, γιατί πάντα υπάρχει η δυνατότητα. Το σημαντικότερο είναι να τα δίνουμε όλα σε κάθε παιχνίδι και στο τέλος αυτή η προσπάθεια θα φανεί συνολικά. Το σημαντικότερο από όλα, είναι να είμαστε ικανοποιημένοι από τον ίδιο μας τον εαυτό. Ο πιο σημαντικός στόχος είναι να κερδίζουμε το παιχνίδι που είναι μπροστά μας. Δεν θέλουμε να βάζουμε περισσότερους στόχους. Αυτός είναι ο στόχος μας. Να κερδίζουμε το επόμενο παιχνίδι. Μια νίκη είναι καλό να ακολουθείται από μια νίκη, ωστόσο αν υπάρξει μια ήττα, θα προσπαθήσουμε στο επόμενο παιχνίδι να υπάρξει νίκη».

Ποιο είναι το πλάνο που έχετε με τη διοίκηση και πώς θα το βάλετε σε εφαρμογή;

«Σίγουρα όταν υπέγραψα γνώριζα καλά ότι δεν ήμουν εγώ αυτός που έκανα τις οποιοσδήποτε αλλαγές, ή προσθήκες στο ρόστερ. Δεν σημαίνει ότι αυτή τη χρονιά την... πετάμε. Θα το παλέψουμε. Από εκεί και πέρα θα είμαστε πολύ πιο φιλόδοξοι τη δεύτερη χρονιά και αναλόγως με τα αποτελέσματα βλέπουμε αν θα υπάρξει και συνέχεια. Αυτή η ιδέα είναι που με έκανε να υπογράψω στην ΑΕΚ».

Τι περιμένετε από τη διοίκηση, στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου;

«Πρώτα απ’ όλα θέλω να γνωρίσω καλά την ομάδα. Δεν αρκούν κάποια dvd ή κάποιες προπονήσεις. Θέλω να γνωρίζω την ομάδα καλά και από εκεί και πέρα οι μεταγραφές δεν είναι θέμα... καπρίτσιου. Δηλαδή απλά να κάνουμε μεταγραφή, για να κάνουμε μεταγραφή. Αυτό γίνεται όταν χρειάζεται και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Όταν θελήσω να ζητήσω κάτι από τον πρόεδρο, αυτό θα γίνει σε μια ιδιαίτερη συζήτηση. Αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται να ζητήσω τίποτα. Το μόνο που ζητάω είναι σκληρή δουλειά».

Στην πρώτη σας κιόλας προπόνηση προβιβάσατε τέσσερα παιδιά από τις Ακαδημίες στην πρώτη ομάδα. Τι είδατε σε αυτά τα παιδιά και κατ επέκταση ποιο είναι το πλάνο σας για την αξιοποίηση των Ακαδημιών;

«Ένα από τα πράγματα που με έκαναν να έρθω στην ΑΕΚ είναι ότι έχω δουλέψει οκτώ χρόνια στην πρώην ομάδα μου και το σημαντικότερο είναι ότι από τις Ακαδημίες βγήκαν 15 ποδοσφαιριστές. Στόχος μου είναι και το έχω συζητήσει με τον πρόεδρο, ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα και τους αγώνες, να δουλέψω και να μπορώ να είμαι κοντά στις Ακαδημίες. Με αυτούς τους τέσσερις παίκτες που δούλεψα από την δεύτερη ομάδα, βασίστηκα στην πληροφόρηση και την ενημέρωση που είχα από τους συνεργάτες μου. Σίγουρα τους γνωρίζω πολύ λίγο, αλλά με τον καιρό θα τους γνωρίσω καλύτερα και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι από αυτούς και θα παίξουν στην πρώτη ομάδα και θα θριαμβεύσουν. Η ΑΕΚ ανοίγει την αγκαλιά της σε παίκτες κάθε εθνικότητας, αλλά θέλουμε περισσότερο να ταυτιστεί με το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Είστε απόλυτα ενημερωμένος για τα πάντα γύρω από την ομάδα. Η ΑΕΚ έχει καιρό να πάρει το πρωτάθλημα και γνωρίζετε ότι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έχουν μεγάλες οικονομικές δυνατότητες. Πώς θα τους αντιμετωπίσετε;

«Το όπλο μας πρέπει να είναι να βελτιωθούμε και να εξελιχθούμε, μέσα από τη δουλειά και την ταπεινότητα. Με τη δουλειά και τη βοήθεια του Θεού, πιστεύουμε ότι μετά από ένα σχετικό μεταβατικό στάδιο θα μπορέσουμε να παλέψουμε για τίτλους. Η φιλοσοφία μου όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά γενικά στη ζωή, είναι να παλεύεις για αυτό που αγαπάς και τουλάχιστον να ξέρεις στο τέλος ότι πάλεψες».

Είπατε ότι πληροφορηθήκατε από κάποιους ανθρώπους που ξέρουν το ελληνικό πρωτάθλημα και θεωρώ πολύ φυσιολογικό να μιλήσατε με τον κ.Φερέρ, τον κ.Βαλβέρδε και τον Βασίλη Τσιάρτα. Έχετε μιλήσει με κάποιους από αυτούς;

Και οι τρεις είναι φίλοι μου, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο. Με τον Βασίλη, που υπήρξαμε και συμπαίκτες, μου έδωσε πολλή όρεξη και μου παρουσίασε τα πράγματα με πολύ θετικό τρόπο. Με τον Φερέρ επίσης μιλήσαμε και με συνεχάρη για αυτή μου την απόφαση. Σε σχέση με τον Φερέρ και τον Βασίλη, το πιο σημαντικό είναι ότι μου μίλησαν με πάρα πολύ καλά λόγια για την ΑΕΚ. Σε ότι αφορά τον Βαλβέρδε, είναι φίλος μου. Στο γήπεδο είμαστε αντίπαλοι, όμως στη ζωή είμαστε φίλοι.

Η ΑΕΚ έχει κάποια συμβόλαια ποδοσφαιριστών πρώτης γραμμής που είναι σε εξέλιξη, όπως οι Σκόκο και Μπλάνκο. Με τη έλευση σας. αλλάζουν τα δεδομένα και θα πρέπει να γνωμοδοτήσετε και ο ίδιος για το πώς θα προχωρήσουν οι διαπραγματεύσεις;

«Σίγουρα θα έχει βάρος η γνώμη μου, αλλά μιλάμε για σημαντικούς παίκτες. Αν δεν ήταν, η διοίκηση δεν θα ξεκινούσε συζητήσεις για να ανανεώσουν. Εάν ο Θεός το θέλει, θα μείνω στην ΑΕΚ δύο χρόνια το ελάχιστο και όλοι οι παίκτες θα πρέπει να μου αποδείξουν ότι θέλουν και αξίζουν να παίζουν στην ΑΕΚ. Εάν τους βλέπω ότι ταυτίζονται με την ΑΕΚ, σίγουρα θα θελήσω να μείνουν».

Μπορείτε να ιεραρχήσετε τους στόχους για φέτος; Πρωτάθλημα, Europa League, πρόοδος στις Ακαδημίες ή κάποια μεσοπρόθεσμα οφέλη;

«Το πρώτο βήμα είναι να δουλέψουμε σκληρά. Κανείς δεν μπορεί να πετύχει τίποτα χωρίς σκληρή δουλειά. Και με τη σκληρή δουλειά και με τη βοήθεια του Θεού θα μπορέσουμε και να κατακτήσουμε τους στόχους μας. Εάν είμαστε καλοί στη δουλειά μας οι στόχοι θα επιτευχθούν σύντομα. Αν δεν δουλεύουμε, θα μένουμε μακριά από τους στόχους μας. Συγνώμη που επαναλαμβάνομαι, αλλά για μας το πιο σημαντικό τώρα είναι να παλεύουμε κάθε ματς ξεχωριστά. Αυτός είναι ο στόχος μας τώρα».

Από αυτά που είδατε από την ομάδα στα dvd τι σας άρεσε και τι όχι;

«Πρώτα απ' όλα έχω δει τα τελευταία πέντε παιχνίδια, εκτός από αυτό με τη Ζενίτ, τόσο στο ελληνικό πρωτάθλημα, όσο και στο Europa League. Aπό σεβασμό σε συναδέλφους μου δεν μπορώ να μιλήσω για τεχνική ή θέματα τακτικής του παρελθόντος. Μπορώ να μιλήσω από εδώ και πέρα».

Η ΑΕΚ είναι 16 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα και βρίσκεται πίσω στη φετινή βαθμολογία. Αυτό σας φοβίζει;

«Ο φόβος είναι για τους δειλούς. Εγώ δεν είμαι δειλός και επίσης και η ομάδα μου δεν είναι δειλή! Μπορεί να είμαστε πίσω, αλλά είμαστε εδώ για να παλέψουμε».

Ποιά θα είναι τα στοιχεία της ΑΕΚ στο παιχνίδι της;

«Από τη στιγμή που έρχεσαι σε ένα περιβάλλον τόσο διαφορετικό, ειδικά όταν υπάρχει το εμπόδιο της γλώσσας, δεν γνωρίζεις τους ποδοσφαιριστές, δεν είναι καλό οι αλλαγές να είναι δραστικές. Είμαι γνώστης και συνειδητοποιώ ότι λόγω και του αγωνιστικού προγράμματος, αλλά και της διαφοράς που έχουμε στη βαθμολογία, δεν είναι καιρός για... πειραματισμούς, αλλά ούτε και για να καθόμαστε. Αυτό που θέλω να κάνω, είναι να προσπαθήσω να βελτιώσω κάποια πράγματα που εγώ βλέπω ότι πρέπει να βελτιωθούν».

Μπορεί να δούμε από εσάς κάτι το πρωτοποριακό στα τμήματα των Ακαδημιών; Να παίξουν δηλαδή κάποιοι νέοι παίκτες άμεσα στην πρώτη ομάδα; Και επίσης ποια είναι η άποψή σας για το νέο προπονητικό κέντρο;

«Σχετικά με την πρώτη ερώτηση, δεν θέλω από καπρίτσιο να βάλω κάποιους παίκτες στην πρώτη ομάδα. Θα πρέπει να το κερδίσουν με τη δουλειά τους. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι δεν πρόκειται να κοιτάξω ημερομηνία γέννησης, θρησκεία ή εθνικότητα. Αυτός που δουλεύει θα πάρει τη θέση του. Για μένα μπορεί να είναι σημαντικός ο Δέλλας όσο και ο Φροξυλιάς.
Για το προπονητικό, το επισκέφτηκα χθες μαζί με τον πρόεδρο. Πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει πάρα πολύ, στο να εξελίξουμε την ομάδα, όσο και τις Ακαδημίες. Εξάλλου αυτός ήταν και ένας από τους στόχους που συζητήσαμε, όταν μιλήσαμε με τον πρόεδρο. Είδα ότι είναι ένα προπονητικό κέντρο που θα δουλέψει πολύ καλά. Θα έπρεπε να δουλέψουμε σκληρά... τρεις φορές για να το τελειώσουμε πολύ γρήγορα».

Με βάση τη γνώση που έχουμε ότι παίζετε με 4-4-2, μπορεί το υλικό της ΑΕΚ να εξυπηρετήσει το σχέδιο σας ή θα πρέπει να προσαρμοστείτε σε κάτι άλλο;

Όπως είπα και πριν, θέλω να τα γνωρίσω όλα όσο γίνεται πιο γρήγορα. Αυτό που θα κάνω είναι, αν μπορέσω του χρόνου, να παίξω όπως μου αρέσει εμένα. Τώρα πρέπει να προσαρμοστώ σε αυτό που έχουμε και υπάρχουν πράγματα πολύ καλά σε αυτά που έχουμε. Αυτό που θα παίξουμε προς το παρόν, θα είναι το 4-4-2 με κάποιες παραλλαγές. Δηλαδή, το 4-2-3-1,το 4-1-4-1 και το 4-3-3. Σίγουρα θα παίζει πάντα ένας τερματοφύλακας με τέσσερις αμυντικούς.

Τι στοιχεία πρέπει να έχει ένας παίκτης για να σας κερδίσει;

«Σίγουρα για να είναι στην ΑΕΚ, είναι γιατί έχει τα προσόντα να είναι στην ΑΕΚ. Κάθε φορά στο ποδόσφαιρο οι διαφορές μεταξύ μεγάλων και μικρών ομάδων είναι λίγες. Για μένα το τι ξεχωρίζει μία νίκη από μία ήττα είναι η ποιότητα και η δουλειά. Ο παίκτης που είναι ποιοτικός δεν σημαίνει ότι εξαιρείται από τη σκληρή δουλειά. Για μένα ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο που είναι ο Μέσι, δουλεύει πολύ. Γι’ αυτό είναι καλός».

Από την πρώτη μέρα που συναντήσατε τον κ.Αδαμίδη μέχρι σήμερα, τι σας έχει εντυπωσιάσει και τις σας έχει απογοητεύσει εδώ;

«Για μένα η μεγαλύτερη στεναχώρια μου, είναι ό,τι άφησα πίσω μου στην Ισπανία. Γι’ αυτό και θα δουλεύω 24ώρες για να μη θυμάμαι, ότι έχω αφήσει πίσω μου οικογένεια φίλους. Αλλά αυτό που μου άρεσε πιο πολύ απ’ όλα και με έκανε σχεδόν κατά 90% να υπογράψω στην ΑΕΚ, ήταν ότι ο πρόεδρος έδωσε μεγάλη σημασία όχι μόνο στα αποτελέσματα που είχα με την ομάδα μου, αλλά ότι ενδιαφέρθηκε και μιλήσαμε και πολύ για τη δουλειά που έχουμε κάνει στις Ακαδημίες».

Πώς νιώσατε από την υποδοχή του κόσμου στο αεροδρόμιο και τι μήνυμα τους στέλνετε;

«Το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσουν να είναι πιστοί. Χωρίς τους φιλάθλους μας δεν είμαστε τίποτα, όπως και οποιαδήποτε ομάδα. Χωρίς αυτούς, δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι, προπονητές ή ποδοσφαιριστές. Πάντα θα αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για τον τρόπο που με υποδέχθηκαν. Θα προσπαθήσω να ξεπληρώσω το χρέος που έχω απέναντί του, με τη δουλειά και την εντιμότητά μου και ελπίζω με νίκες».

Σας γοητεύει η ιδέα να ακολουθήσετε την επιτυχία των Ισπανών τεχνικών Μουνιόθ, Φερέρ, Βαλβέρδε, όπου ο καθ' ένας ανέδειξε και από ένα μεγάλο ταλέντο;

«Δεν θα θελήσω να ξεχωρίσω ή να προωθήσω ή να βοηθήσω έναν μονάχα παίκτη. Θέλω να ξέρουν όλοι οι ποδοσφαιριστές, ότι θα θελήσω να δουλέψω με όλους και από εκεί και πέρα όποιος έχει τη δύναμη, την τύχη και τη θέληση, σίγουρα θα πάει μπροστά. Οι νέοι ποδοσφαιριστές γεννιούνται με ταλέντο, αλλά εσύ τον φτιάχνεις, εσύ τον πλάθεις».

Στη Σεβίλλη μείνατε οκτώ χρόνια. Μπορείτε να σκεφτείτε τον εαυτό σας μία 8ετία στην ΑΕΚ;

«Εάν η ΑΕΚ δεν πάψει να είναι φιλόδοξη σίγουρα θα είμαι εδώ. Και στα 14 χρόνια που ήμουν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και στα 10 χρόνια που είμαι προπονητής, πάντα όταν υπάρχει όρεξη, έρχονται και τα αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρξει πάντα φιλοδοξία. Δεν έχει σημασία να έχει φιλοδοξία μόνο αυτός που είναι στην πρώτη θέση και είναι πρωταθλητής. Σημασία έχει και αυτός που είναι στην τελευταία θέση, που θέλει να ανέβει, να έχει φιλοδοξία. Η ΑΕΚ ήταν πέρσι στην τρίτη θέση. Πάντα θέλουμε να ανεβαίνουμε πιο ψηλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου