ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ



Δηλώσεις στους εκπροσώπου του Τύπου έκανε ο προπονητής της ομάδας, κ. Μανουέλ Χιμένεθ, μετά το τέλος της σημερινής προπόνησης ενόψει του αγώνα της Δευτέρας με τον Εργοτέλη.

Ποια στοιχεία πρέπει να κρατήσει η ομάδα από το παιχνίδι με την Άντερλεχτ;
«Κυρίως το πρώτο ημίχρονο, οπού απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα κάναμε τρεις κλασικές ευκαιρίες, και την ένταση που είχαμε. Ήταν ένα παιχνίδι το οποίο θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει στο πρώτο ημίχρονο, αλλά και να χάσουμε στο δεύτερο».

Είχατε δηλώσει ότι η ΑΕΚ θα αρχίσει να αποδίδει καλύτερα από τον Δεκέμβριο. Οι απουσίες που υπάρχουν αλλάζουν αυτό το πλάνο;
«Η πραγματικότητα είναι ότι οι καλύτερες μεταγραφές που θα μπορούσε να κάνει η ομάδα αυτή τη στιγμή θα ήταν να επιστρέψουν οι επτά παίκτες που δεν ήταν στη διάθεσή μου τον τελευταίο καιρό. Είναι βασικό να έχεις όλο το ρόστερ διαθέσιμο. Όταν υπάρχουν 3-4 βασικοί παίκτες τραυματίες και συνολικά 6-7 απουσίες σε κάθε αγώνα κατά μέσο όρο το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να δώσουμε συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές που έχουν πάθος, ενθουσιασμό και δίνουν ότι μπορούν. Κατανοώ το ότι έχουμε συνέχεια παιχνίδια και όχι μεγάλη ποικιλία ποδοσφαιριστών.
Εγώ δεν ήρθα εδώ για τουρισμό ούτε για οικονομικούς λόγους. Είμαι επαγγελματίας, αλλά έχω μία φιλοσοφία δουλειάς και θέλω να δημιουργήσω μία ομάδα που να παίζει σύγχρονο ποδόσφαιρο. Δεν πρέπει να έχουμε απουσίες για αυτό και βεβαίως ένταση. Αν θέλουμε άμεσα να διεκδικήσουμε έναν τίτλο, πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγμα, όχι πολλά όμως. Το μόνο δυσάρεστο είναι ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα αν σε 1-2 μήνες θα έχουμε έτοιμους όλους τους ποδοσφαιριστές. Για να δώσω ένα παράδειγμα, η επίθεση της ΑΕΚ είναι πολύ καλή, αλλά θα ήταν καλύτερη αν είχαμε τον Λυμπερόπουλο, τον Σκόκο και τον Μπερνς».

Σε δύο μήνες ξεκινάει η μεταγραφική περίοδος. Έχετε προγραμματίσει κάποια συνάντηση μεταγραφικού περιεχομένου με τη διοίκηση;
«Έχω πει και θα συνεχίσω να λέω ότι στόχος μας είναι να φτιάξουμε μια ΑΕΚ που θα στηρίζεται κυρίως σε Έλληνες ποδοσφαιριστές. Είναι θετικό το ότι διαθέτουμε παίκτες που αγαπάνε την ομάδα από μικρά παιδιά. Αυτή η φιλοσοφία μου αρέσει πάρα πολύ, κυρίως αν μπορούμε να προσθέσουμε ποδοσφαιριστές που να «διψάνε» για μπάλα και να μην νομίζουν ότι έχουν πετύχει τα πάντα στο ποδόσφαιρο. Δεν μιλάω ούτε για νεαρούς ούτε για βετεράνους. Θέλω Έλληνες ποδοσφαιριστές που να έχουν μεγάλες προσδοκίες και απαιτήσεις για το σύγχρονο ποδόσφαιρο. Είμαι ευτυχισμένος που διαθέτω ήδη τέτοιους ποδοσφαιριστές και μιλάω με βάση αυτόν τον μήνα που είμαι στην ομάδα και όχι για το παρελθόν. Αν εξαιρέσουμε ένα παιχνίδι, μπορώ να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τη δουλειά που έκαναν στον αγωνιστικό χώρο. Ωστόσο και για αυτό το παιχνίδι που η συμπεριφορά μας εντός γηπέδου δεν ήταν αυτή που έπρεπε θα τους δώσω και πάλι συγχαρητήρια. Δεν πρόκειται να μιλήσω ποτέ άσχημα για τους ποδοσφαιριστές μου».

Έχουν ακουστεί ήδη κάποια ονόματα παικτών της Σεβίλλης ως πιθανοί στόχοι της ΑΕΚ. Ισχύει κάτι τέτοιο;
«Έχω επαφή με ποδοσφαιριστές από τη Σεβίλλη. Ήμουν 14 χρόνια ποδοσφαιριστής εκεί, ήμουν προπονητής τους, είχα πολλές απαιτήσεις από αυτά τα παιδιά και είναι μεγάλη ικανοποίηση για μένα να με παίρνουν τηλέφωνο και να με θεωρούν φίλο τους. Οι ποδοσφαιριστές που είδαμε στον Τύπο σήμερα είναι ενδιαφέροντες, νέοι, με πολύ καλή τεχνική κατάρτιση και μπορούν να πετύχουν. Όμως δεν εξαρτάται από μας, αλλά από την ομάδα που ανήκουν. Εμένα περισσότερο μου αρέσουν οι παίκτες που είναι στην ΑΕΚ αυτή τη στιγμή. Επαναλαμβάνω ότι οι καλύτερες μεταγραφές μας αυτή τη στιγμή θα ήταν να γυρίσουν οι τραυματίες».

Είστε ικανοποιημένος από όλους τους ποδοσφαιριστές σας ή υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν πιάσει τα στάνταρ που θέλετε;
«Είμαι ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά όλων αλλά υπάρχουν ποδοσφαιριστές από τους οποίους ζητάω περισσότερα. Γνωρίζω ότι μπορούν να δώσουν περισσότερα και να ανεβάσουν το επίπεδο της ομάδα. Αν κάποιος προπονητής προσαρμοστεί στις λίγες απαιτήσεις που μπορεί να έχει μια ομάδα θα θεωρήσω ότι είναι κακός προπονητής που απλά βολεύεται. Δεν πρόκειται να βολευτώ ποτέ και είμαι τυχερός που έχω ποδοσφαιριστές που μπορούν να παίξουν καλύτερα. Ειλικρινά σας το λέω, βλέπω μεγάλη διάθεση και όρεξη, αλλά οποιαδήποτε ομάδα στον κόσμο όταν στερείται παίκτες επηρεάζεται. Δεν μπορώ να σκεφτώ την Μπαρτσελόνα χωρίς τον Μέσι, τον Τσάβι και τον Ινιέστα. Χωρίς πέντε βασικούς νομίζω ότι το παλεύουμε. Υποφέρουμε και αυτό θα συνεχίσει να γίνεται και στα επόμενα παιχνίδια, αλλά με την καθημερινή, σκληρή δουλειά θα προοδεύσουμε».

Όταν ήρθατε είπατε ότι θα εκφέρετε άποψη για τους Σκόκο, Τζιμπούρ, Μπλάνκο, τα συμβόλαια των οποίων λήγουν το καλοκαίρι, όταν τους δείτε. Έχετε μιλήσει με τη διοίκηση;
«Είναι και οι τρεις πολύ σημαντικοί παίκτες και τους υπολογίζω. Το πιο σημαντικό από όλα όμως είναι το η ΑΕΚ βρίσκεται πάνω από κάθε ποδοσφαιριστή. Αν μπορέσουμε να κρατήσουμε και τους τρεις εγώ θα ήμουν πολύ ευτυχισμένος, αλλά θα δω μόνο το συμφέρον της ομάδας. Αν η ΑΕΚ πρέπει να υποθηκεύσει το μέλλον της για να τους κρατήσει, καταλαβαίνετε ότι δεν θα την υποχρεώσω να το κάνει. Μακάρι να μείνουν και οι τρεις, γιατί μπορούν να μας βοηθήσουν πολύ στο αγωνιστικό κομμάτι. Θα αποφασίσουν όμως αυτοί που διαχειρίζονται τα οικονομικά. Σε όλη την καριέρα μου έλεγα ότι εμείς είμαστε περαστικοί, οι ομάδες όμως παραμένουν στο πέρασμα του χρόνου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου