ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ



Βέβαιος πως οι παίκτες του δεν θα φοβηθούν στην «καυτή» Τούμπα και θα παλέψουν με όλες τις δυνάμεις τους για την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου ΟΠΑΠ απέναντι στον ΠΑΟΚ δήλωσε ο Μανόλο Χιμένεθ στη συνέντευξη Τύπου εν όψει της ρεβάνς της Τετάρτης. «Μπορεί να χάσουμε, αλλά δεν θα δειλιάσουμε. Δεν υπάρχει φόβος για το ματς. Φόβος υπάρχει στην Ιαπωνία και τη Λιβύη. Όποιος φοβάται δεν ανήκει στο ποδόσφαιρο», τόνισε ο Ανδαλουσιανός τεχνικός. «Η ομάδα δίνει περισσότερα από ό,τι περιμέναμε», πρόσθεσε.

Ο 47χρονος προπονητής έδειξε ανυπόμονος για τον αυριανό αγώνα και υποστήριξε πως η ομάδα του υπερβαίνει τον πήχη των δυνατοτήτων της. «Παιχνίδια όπως το αυριανό είναι από εκείνα που μου έδωσαν την ώθηση να έρθω στην Ελλάδα. Ήξερα ερχόμενος πως θα υπήρχαν τέτοια παιχνίδια. Έχω έρθει στην Ελλάδα με μεγάλη φιλοδοξία και να προσπαθήσω για να πετύχουμε. Παιχνίδια όπως το αυριανό αποδεικνύουν ότι και η ΑΕΚ και οι ποδοσφαιριστές της είναι πολεμιστές. Έχουν ειπωθεί πολλά. Η ΑΕΚ είναι τρίτη στη βαθμολογία και αντιμετωπίζει στα ημιτελικά μία ομάδα παρόμοια με μας. Η ιστορία είναι αυτή που κάνει τις ομάδες. Αν χάσουμε σίγουρα θα γράψετε και θα πείτε πολλά. Όμως σήμερα ένα πράγμα μπορούμε να πούμε: ότι η ΑΕΚ στο αγωνιστικό κομμάτι δίνει περισσότερα από ό,τι περιμέναμε, με όσα έχει υποφέρει, όλες τις αντιξοότητες και όλα τα προβλήματα που υπάρχουν. Σήμερα είμαστε τρίτοι και στα ημιτελικά του Κυπέλλου. Ας μιλήσουν όλοι μετά το αποτέλεσμα. Ο ενθουσιασμός που υπάρχει στις τάξεις των φιλάθλων μάς δίνει κίνητρο. Θεωρώ πως βγάζουμε παραπάνω από αυτά που έχουμε. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ποδοσφαιριστές μου θα τα δώσουν όλα στον αγωνιστικό χώρο. Ελπίζω αυτά να είναι αρκετά για να κερδίσουμε τον ΠΑΟΚ. Στο ποδόσφαιρο υπάρχει πάντα νικητής και χαμένος. Ελπίζω να είμαστε νικητές αύριο».

Ο Μανόλο Χιμένεθ δεν φαίνεται να φοβάται από την «καυτή» ατμόσφαιρα στην Τούμπα και είναι βέβαιος πως το ίδιο θα πράξουν και οι παίκτες του. «Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που κινεί πάθη, αλλά δεν παύει να είναι άθλημα. Πίεση και φόβος μπορεί να υπάρχει τώρα στην Ιαπωνία και τη Λιβύη, όχι στο ποδόσφαιρο. Όποιος φοβάται δεν έχει θέση στο ποδόσφαιρο. Η Τούμπα είναι μία πολύ καλή έδρα, αλλά ελπίζω οι παίκτες που θα είναι στον αγωνιστικό χώρο να μην κοιτάζουν στην εξέδρα. Οι παίκτες μου είμαι σίγουρος πως δεν θα δειλιάσουν. Μπορεί να χάσουμε και να αποκλειστούμε, αλλά να είστε σίγουροι πως δεν θα δειλιάσουμε», τόνισε.

Ερωτηθείς πώς θα «ντοπάρει» ψυχολογικά τους παίκτες του για τον αγώνα στην Τούμπα απάντησε: «Κάθε προπονητής χρησιμοποιεί τις μεθόδους που θεωρεί απαραίτητες. Έχω πει στους ποδοσφαιριστές μου πως είμαι περήφανος για αυτούς και θέλω με τη συμπεριφορά τους να μου δώσουν κίνητρο. Εγώ σαν άνθρωπος έχω κίνητρο, αν εκείνοι μου δώσουν επιπλέον, μπορώ ακόμη και να πετάξω».

Όσο για το αν φοβάται μήπως ο διαιτητής επηρεαστεί από τον παράγοντα έδρα, είπε: «Ποτέ δεν έχω μιλήσει για κανέναν διαιτητή. Υπήρχαν παιχνίδια που έχουμε αδικηθεί κι άλλα που έχουμε ευνοηθεί. Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο και γίνονται λάθη ανθρώπινα. Σέβομαι τους διαιτητές, η διαιτησία είναι πολύ δύσκολο κομμάτι. Όμως σίγουρα η έδρα παίζει σημαντικό ρόλο. Εγώ έχω παίξει σαν ποδοσφαιριστής στην Τούμπα για το UEFA. Ελπίζω η ατμόσφαιρα να μην επηρεάσει το διαιτητή και να γίνει ένας όμορφος αγώνας, να περάσει ο διαιτητής απαρατήρητος. Εμείς σε κάθε περίπτωση θα τα δώσουμε όλα».

Άγνωστο είναι ακόμη αν ο Μανόλο Χιμένεθ θα παρατάξει την ΑΕΚ με ρόμβο, όπως στο ματς πρωταθλήματος κόντρα στον ΠΑΟΚ, όπου η ομάδα του επικράτησε 4-0. «Ποτέ δύο ματς δεν είναι τα ίδια. Θα προσπαθήσω να βρω τους καταλληλότερους παίκτες πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ελπίζω να καταφέρουμε να σκοράρουμε, γιατί τότε οποιοδήποτε αποτέλεσμα πλην της ήττας θα μας δώσει την πρόκριση», ανέφερε, ενώ πρόσθεσε πως ακόμη δεν γνωρίζει αν θα έχει στη διάθεση του Νίκου Γεωργέα.

Για την αμυντική λειτουργία της ΑΕΚ ανέφερε: «Χρειάζεται πάντα δουλειά στην άμυνα. Μέσα από τη δουλειά έρχονται τα αποτελέσματα. Ήδη πλέον στο 90% των περιπτώσεων εμφανιζόμαστε συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι. Δεν λέω στο 100% γιατί ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι τέλειος».».

Τέλος, για την καλή παράδοση που έχει στο θεσμό του Κυπέλλου, με Σεβίλλη και τώρα με την ΑΕΚ, είπε: «Είμαι περήφανος που έφτασαν στον τελικό του Κόπα Ντελ Ρέι με τη Σεβίλλη και που έχουμε φτάσει ως εδώ με την ΑΕΚ. Μακάρι να φτάσουμε και στον τελικό. Θα είναι δύσκολο το έργο μας μετά το 0-0 στον πρώτο αγώνα».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου