ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ο ΜΠΛΕΚ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ


Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Steve Leo Beleck με τη μορφή δανεισμού έως τις 30/6/2012 και ισχύ από την 1/7/2011.
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ο Καμερουνέζος επιθετικός δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου σε μια τόσο μεγάλη ομάδα, αφού την προηγούμενη φορά που ήμουν στην Ελλάδα αγωνιζόμουν στον Πανθρακικό, ενώ τώρα βρίσκομαι στην ΑΕΚ. Ο στόχος μου δεν είναι ο χρόνος συμμετοχής για να επιστρέψω στο ιταλικό πρωτάθλημα, σκέφτομαι μόνο την ΑΕΚ. Δεν αποτελεί πίεση η σύγκριση με τον προκάτοχο μου, Ίσμαελ Μπλάνκο, θέλω να αποδείξω τη δική μου αξία και να κάνω το καλύτερο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου