ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΟΝΤΟΕ



Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ έκανε στο aekfc.gr το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, ο Γιάννης Κοντοές, ο οποίος θα υπογράψει συμβόλαιο έως το 2014. "Εκπληρώθηκε το όνειρό μου", δήλωσε ο 25χρονος αμυντικός.

«Είχα όνειρο να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα και ευχαριστώ τον Θεό που μου επέτρεψε να το εκπληρώσω. Είμαι πολύ χαρούμενος και σκέφτομαι ήδη τις υψηλές απαιτήσεις της ΑΕΚ. Με κέρδισαν από την πρώτη ημέρα με την ειλικρίνειά τους οι κ.κ. Αδαμίδης, Γκρέταρσον και Κωνσταντινίδης, οι οποίοι μου έδειξαν πόσο με σέβονται. Ο πρόεδρος έχει ξεκάθαρο, ρεαλιστικό πλάνο και έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια που βασίζεται στον κόσμο και πιστεύω πως θα πετύχει. Αν και λέγονται Supporters εγώ προτιμάω να τους ονομάσω πρωταγωνιστές, γιατί οι φίλαθλοι της ΑΕΚ θα έχουν πλέον τη δύναμη στα χέρια του».

"Η ομάδα μπορεί να είναι ανταγωνιστική παρά τα προβλήματα που υπάρχουν. Δεν είμαι εδώ για να θέσω τους στόχους, είμαι εδώ για να υποσχεθώ στον κόσμο της ΑΕΚ πως θα συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω. Θα προσπαθώ και θα αγωνίζομαι για το καλύτερο για την ομάδα μου. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Χιμένεθ. Ανυπομονώ να τον γνωρίσω, ξέρω πως με έχει σε εκτίμηση", ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Γιάννη Κοντοέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου