ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ο ΣΙΑΛΜΑΣ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ



Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Σιαλμά για έναρξη συμβολαίου από την 1/7/2011 έως τις 30/6/2013.

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ο 25χρονος επιθετικός δήλωσε: "Είναι μια καινούργια αρχή για εμένα και έχω πολλή δουλειά μπροστά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΠΑΣ Γιάννινα. τον κ. Χριστοβασίλη, τον κ. Αγγελή και βεβαίως τον κ. Ντεμόλ, οι οποίοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μεταγραφή μου. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά για να πάρω ευκαιρίες και ξέρω ότι οι ευθύνες και οι απαιτήσεις της ΑΕΚ είναι μεγάλες. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Εύχομαι να έχω υγεία και να μπορέσω να δικαιώσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ που με εμπιστεύθηκαν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου