ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΜΗΝΥΣΗ ΜΠΕΚΙΟΥ ΣΕ ΑΔΑΜΙΔΗ



Σε μήνυση κατά του προέδρου της ΠΑΕ ΑΕΚ, Σταύρου Αδαμίδη, για συκοφαντική δυσφήμιση και παράλληλα αγωγή για αποζημίωση ύψους 1 εκατ. ευρώ προχωρά ο Ανδρέας Μπέκιος.

Ο πρώην εμπορικός διευθυντής της «Ένωσης» και νυν διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας του ομίλου Forthnet θεωρεί εαυτόν θιγμένο από τις αιχμές του κ. Αδαμίδη μετά το πόρισμα του διαχειριστικού ελέγχου στην ΠΑΕ ΑΕΚ για το διάστημα που ο ίδιος εργαζόταν στην ΠΑΕ.


«Παρακολουθώ επί μήνες τη διάθεση συκοφάντησης του προσώπου μου από τον πρόεδρο της ΑΕΚ, ως προς την εργασία μου, τους προσωπικούς μου λογαριασμούς και τις απολαβές μου κατά την περίοδο της συνεργασίας μου με την ΠΑΕ. Αναρωτιέμαι αν η συνέχιση της λασπολογίας, της μονόπλευρης ανάγνωσης και της παρερμηνείας της αιτίας των μισθών και εσόδων μου τα χρόνια που συνεργάστηκα με την ΠΑΕ αποτελούν εμμονή για τον κ. Αδαμίδη, καθ' ότι εν γνώσει του αποκρύπτει ότι κατά τη χρονική περίοδο της συνεργασίας μου εξασφάλισα με την προσωπική μου εργασία μεγάλα χορηγικά έσοδα με αποτέλεσμα πέραν της οικονομικής του ενίσχυσης ο σύλλογος να έχει αποκτήσει υψηλή εταιρική υπόληψη.

Τα συμβόλαια συνεργασίας μου και τα έσοδα μου ουδέποτε ήταν κρυφά και φυσικά είναι καθ' όλα νόμιμα και απολύτως διαφανή και εξ αυτού του λόγου είχαν εγκριθεί από τους τέως και νυν μετόχους της ΠΑΕ. Για τον λόγο αυτό και επειδή ο κ. Αδαμίδης εμμένει στο να δυσφημεί πρόσωπα και να θίγει υπολήψεις, αναγκάζομαι πρώτος να καταφύγω στην προστασία των δικαστηρίων υποβάλλοντας μήνυση εις βάρος του για τα δημόσια λεγόμενα του εναντίον μου και καταθέτοντας παράλληλα αγωγή αποζημίωσης ύψους 1.000.000 ευρώ για τη δόλια προσβολή της προσωπικής μου τιμής και της επαγγελματικής μου φήμης από πλευράς του, ώστε να αποκαταστήσει την προσβολή της προσωπικότητάς μου και ταυτόχρονα να αναγκαστεί να παύσει να διαδίδει χωρίς συνέπειες αναληθείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς εις βάρος μου».


Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου