ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΕΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ


Από την ώρα που άκουσα για την επικείμενη είσοδο του νέου επενδυτή είπα όλα αυτά γίνονται στην ΑΕΚ ?

Γιατί εμένα σαν ψέματα μου φαίνονται όλα αυτά που πριν λίγο καιρό είχαν βγει οι διοικούντες ελάτε να πάρετε την ΑΕΚ με 1 Ευρώ.

Μετά την μεγάλη εποχή που άφησε ο Λουκάς Μπάρλος με το μεγάλο έργο που άφησε και τα «έδωσε» όλα για την αγαπημένη του την ΑΕΚ.

Ο Κώστας Γενεράκης ήταν άλλος ένας πρόεδρος που εάν και δεν είχε μεγάλη οικονομική επιφάνεια βοήθησε την ΑΕΚ.

Εκτός από αυτούς τους δυο για εμένα κανείς άλλος δεν βοήθησε την ΑΕΚ και κυρίως οικονομικά όλοι είτε πρόεδροι είτε οι εταιρείες που ανέλαβαν τα ηνία της ΑΕΚ κοίταζαν να προβληθούν από αυτή είτε να βγάλουν κάποια οικονομικά οφέλη.

Κάποιοι από αυτούς που είχαν ιδιοκτησία έφεραν την ΑΕΚ στο χείλος του γκρεμού

Και ευτυχώς που μπήκαμε στο άρθρο 44 και σώθηκε η ομάδα μας.

Λέτε τώρα να έρθει κάποιος οι κάποιοι να κάνουν κάτι καλό για την ΑΕΚ ?

Επειδή έχω δει πολλά και αλλά τόσα έχω ακούσει τόσο χρόνια που παρακολουθώ την ΑΕΚ εγώ θα κρατήσω μια πισινή .

Μια παροιμία λέει όπου ακούς για πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι.

Μακάρι να έρθει κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια και να αγάπα την ΑΕΚ και όχι μέσα από αυτήν να θέλει να προβληθεί η βγάλει κάποια οικονομικά κέρδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου