ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ



«Έχω ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμη με την ομάδα. Πρόθεσή μου είναι να το εκπληρώσω. Όμως δεν χωρά αμφιβολία πως πρέπει να μιλήσω με τον πρόεδρο και οι απαιτήσεις που θα έχω θα πρέπει να συμβαδίζουν με αυτές που μπορεί να εκπληρώσει η ομάδα. Αν πρέπει να δημιουργήσουμε ομάδα για να πάρουμε το πρωτάθλημα, πρέπει να φτιάξουμε μια τέτοια ομάδα που να μπορεί. Αλλιώς να μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις. Εγώ θα συμβιβαστώ πάντα με τις δυνατότητες της ομάδας. Αν δεν μπορούμε να υπογράψουμε αυτούς που θέλουμε και αυτοί που θα έρθουν είναι αυτοί που μπορούν να έρθουν, θα προσπαθήσουμε να πάρουμε από αυτούς το καλύτερο δυνατό», δήλωσε και πρόσθεσε:

«Αν μου ζητήσουν να μείνω χωρίς καθόλου στόχους, θα διεκδικήσουμε τα πάντα, αλλά πρέπει να αρχίσουμε να γνωρίζουμε καλύτερα τους εαυτούς μας. Δεν είναι να έχουμε το τρίτο μεγαλύτερο μπάτζετ, αλλά να μπορούμε να διεκδικούμε τη θέση που μας αξίζει. Το να έχει ένας επαγγελματίας ένα συμβόλαιο δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος ή χειρότερος. Να αφήσουμε πίσω μας παλιά συμβόλαια, παλιές οφειλές κλπ. Οι ποδοσφαιριστές έκαναν φέτος μια μεγάλη υπέρβαση κι εγώ γνωρίζω προσωπικά πόσο πάλεψαν και υπέφεραν».

Και πρόσθεσε: «Από αύριο θα συζητήσουμε. Εγώ είμαι εδώ για να βοηθήσω και να προσθέσω ό,τι περισσότερο μπορώ. Αν μπορούσα να βοηθήσω την κρίση στη χώρα, θα το έκανα. Πρώτα πρέπει να σκεφτώ την οικογένειά μου και μετά την ΑΕΚ. Ό,τι είναι να γίνει θα πρέπει να το κάνω με μια τάξη, με μια σειρά. Αν το θέμα ήταν οικονομικό, ίσως θα μπορούσα να είχα φύγει μετά από δύο μήνες. Μετά το Γενάρη-Φλεβάρη υπήρχαν προτάσεις από τρεις ισπανικές ομάδες, τις οποίες και απέρριψα».

Για την ήττα από τον Παναθηναϊκό, ανέφερε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα της ομάδας μέχρι το γκολ που δεχτήκαμε από κάποια λάθη. Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει πρώτοι εμείς. Μετά το γκολ που δεχτήκαμε άλλαξε το παιχνίδι και ο Παναθηναϊκός είχε τον έλεγχο, επειδή εμείς απογοητευτήκαμε. Θεωρήσαμε πως όλα ήταν χαμένα. Με τις έξι απουσίες που είχαμε σήμερα, όσο κρατούσαν οι δυνάμεις μας όλοι οι παίκτες προσπάθησαν, έστω κι αν κάποιοι είχαν καιρό να παίξουν. Γενικά είμαι ικανοποιημένος. Χάσαμε ενάντια σε μια ομάδα που με βάση αυτό που έδειξε όλη τη χρονιά άξιζε να πάρει τη δεύτερη θέση και να παίξει στα προκριματικά. Εγώ αποδέχομαι τους κανονισμούς του πρωταθλήματος, σέβομαι πάντα τους κανόνες των παιχνιδιών. Στα πλέι οφ στόχος ήταν να μη βγει η ΑΕΚ πρώτη, γιατί θα έκανε ζημιά σε κάποια ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου