ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ



«Είναι πολύ σημαντικός αυτός τίτλος. Γι' αυτό ήρθα στην Ελλάδα και την ΑΕΚ, για να κερδίζω τίτλους! Ευχαριστώ όλους τους παίκτες μας. Ήταν μία σεζόν με άσχημες στιγμές και άσχημα περιστατικά, όμως, καταφέραμε να αντιστρέψουμε το κλίμα και να κατακτήσουμε αυτόν τον τίτλο», είπε, αρχικά, ο προπονητής του «δικεφάλου».

Αναφορικά με το μέλλον του στον πάγκο της Ένωσης, τόνισε: «Αυτή είναι μία στιγμή για να διασκεδάσουμε και ελπίζω αυτός ο τίτλος να μας δώσει ώθηση στα πλέι οφ. Αλλά δεν είναι ώρα να μιλήσουμε για το συμβόλαιό μου… Συγχαρητήρια στον Ατρόμητο. Άξια βρέθηκε εδώ, αλλά ήμασταν καλύτεροι και κατακτήσαμε το τρόπαιο»!

«Μια ομάδα που έχει τέτοιο παρελθόν, τέτοια ιστορία, σίγουρα δεν άξιζε να περιμένει να περάσει μια δεκαετία για να πανηγυρίσει έναν τίτλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου που πέρασαν δύσκολες καταστάσεις. Αλλά πάλεψαν, δούλεψαν και ήταν αισιόδοξοι. Αυτή η αισιοδοξία δεν έλειψε ποτέ από τους παίκτες που θέλουν να κάνουν την ΑΕΚ μεγάλη.

Συγχαρητήρια σε όλους ξεχωριστά αλλά κυρίως στην τριάδα των αρχηγών. Συγχαρητήρια στον Πατσατζόγλου, στον Σλόμπονταν Σούιτσα, τον προπονητή τερματοφυλάκων αλλά και στους παράγοντες που έκαναν σκληρή δουλειά. Επίσης και στον κόσμο της ΑΕΚ που βοήθησαν την ομάδα για να κατακτήσει το τρόπαιο. Συγχαρητήρια και στον άξιο αντίπαλο τον Ατρόμητο. Τόσα χρόνια μου έλειπε ένας τίτλος και σας ευχαριστώ όλους για την ευκαιρία που μου δώσατε. Το αφιερώνω στην οικογένεια μου, στον πατέρα μου αλλά και σε όλους στην Ισπανία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου