ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΙΜΕΝΕΘ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ



«Η ΑΕΚ έχει 1,5 εκατ. φιλάθλους σε όλη τη χώρα και είμαστε η ομάδα που όλοι κυνηγάνε. Είμαστε μόνοι εναντίον όλων. Έχουμε πάρει το Κύπελλο και αν η ΑΕΚ βγει πρώτη στα πλέι οφ, κάποιος θα μείνει εκτός Ευρώπης. Σήμερα η ΑΕΚ έπαιξε για να μη χάσει κι έχασε. Από ένα λάθος δικό μας, στο πέναλτι, και το πρώτο γκολ έτσι όπως ήρθε. Δεν θέλω να μιλήσω για τη διαιτησία, γιατί δεν το έκανα ποτέ, ούτε στην Ισπανία, ούτε στην Ελλάδα. Αν πω την άποψή μου, πιθανό να πω κάτι που μετά θα το μετανιώσω. Δεν κρίνω το διαιτητή για τις αποφάσεις του. Δαγκώνω τη γλώσσα μου για να μην πω δημόσια τίποτα για τη διαιτησία», δήλωσε ο Ισπανός τεχνικός.

Όσο για το αγωνιστικό κομμάτι, είπε: «Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μου. Φτάσαμε στην αντίπαλη περιοχή, όταν παίζαμε με έντεκα, αλλά ακόμη και με δέκα. Πάντα αξιολογώ έναν αντίπαλο όπως ο ΠΑΟΚ. Στα μεταξύ μας παιχνίδια έχουμε ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα, ακόμη και σήμερα που δεν κερδίσαμε. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ καλή ομάδα. Ανήκει στις μεγάλες ομάδες της Ελλάδα, έχει πολύ κόσμο και πολύ καλούς ποδοσφαιριστές. Δεν έχω να πω κάτι εναντίον του. Όμως σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, όπως και στο σημερινό ματς αποδείξαμε πως είμαστε καλύτεροι. Είμαι ικανοποιημένος από την πορεία μας στα πλέι οφ. Ακόμη και σήμερα, χάσαμε με αξιοπρέπεια. Υπάρχουν ακόμη δύο παιχνίδια και έξι βαθμοί. Εμείς θα παλέψουμε για δύο νίκες. Περιμένουμε πια το λάθος του ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου