ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ


Μπάγεβιτς: «Εριστικός ο διαιτητής»!

Με τις υποδείξεις του Ούγγρου διαιτητή Σάμπο τα έβαλε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς μετά το τέλος του αγώνα της ΑΕΚ με την ΜΠΑΤΕ Μπορίσοφ. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Σερβοέλληνας τεχνικός δεν έκρυψε την οργή του με την αποβολή του από τον πάγκο, αλλά και την κακή… κρίση του ρέφερι στην κόκκινη του Μαϊστόροβιτς και τα μόλις δύο λεπτά καθυστερήσεων. Για την εικόνα της ομάδας του, έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες για την προσπάθεια, ασχέτως αν αυτή δεν συνδυάστηκε με θετικό αποτέλεσμα.

«Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τους παίκτες μου για την προσπάθεια που έκαναν. 20 χρόνια είμαι προπονητής και όχι μόνο δεν έχω αποβληθεί ποτέ, αλλά ούτε έχω διαμαρτυρηθεί. Έδωσε δύο λεπτά καθυστερήσεων στο παιχνίδι όταν ο Χουανφράν ήταν μόνο 3 λεπτά κάτω και έγιναν 6 αλλαγές. Χαιρέτησα αυτή την απόφασή του και με απέβαλε. Αν και δεν μου αρέσει να μιλάω για τη διαιτησία με πείραξε ο προκλητικός τρόπος που αντιμετώπισε τους παίκτες μου. Ήταν εριστικός. Το παιχνίδι γύρισε μετά την αποβολή του Μαϊστόροβιτς», είπε σχετικά ο Ντούσαν Μπάγεβιτς και συνέχισε αναφερόμενος στην εικόνα του αγώνα:

«Έγιναν λάθη από τους παίκτες μου, αλλά πάλεψαν. Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε πολύ καλά. Είχαμε τρεις καλές φάσεις στις οποίες θα μπορούσαμε να βάλουμε δεύτερο γκολ μετά τα 0-1. Η ΜΠΑΤΕ είχε μόνο ένα σουτ. Το παιχνίδι γύρισε μετά την αποβολή του Μαϊστόροβιτς. Ήταν λάθος το μαρκάρισμά του, αλλά ήταν και αυστηρή η αποβολή. Ήμουν μπροστά και το είδα».


Πηγή sport-fm.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου