ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΟ NOVASPORTS 1



Η συνέντευξη του Ντέμη Νικολαϊδη στο Novasports 1. Ο Νικολαϊδης θα μιλήσει στους Βαγγέλη Μπραουδάκη, Γιάννη Καραλή και τους τρεις διευθυντές αθλητικών εφημερίδων, Ανδρέα Δημάτο (Goalnews), Μιχάλη Τσόχο (Sportday), Βασίλη Σαμπράκο (Εξέδρα των Σπορ).

Πως ακριβώς εκτιμάτε την κατάσταση 13 μήνες μετά την φυγή σας από την ομάδα;

«Καταρχήν θα ήθελα να χαλάσω λίγο την οργάνωση της εκπομπής σας. Έναν χρόνο τώρα δεν μιλούσα. Ένα χρόνο τώρα, παρουσιάζεται η τετραετία 04-08 ως η πιο καταστροφική τετραετία της ΑΕΚ. Χαίρομαι που είναι εδώ ο και κ. Δημάτος και ο κ. Καραλής που οι κύριοι με χαρακτηρίζουν λαοπλάνο. Θα δούμε στο τέλος της κουβέντας ποιος λέει αλήθειες και ποιος όχι. Περιμένω ερωτήσεις».

Την Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009 είχατε δηλώσει στην εφημερίδα «Εξέδρα» πως «είναι αστεία όσα ακούγονται για χρέη».

«Εγώ δεν έκανα ποτέ τέτοια δήλωση. Δεν μίλησα ποτέ σε εκείνη την εφημερίδα. Εδώ είναι ο κ. Σαμπράκος, ρωτήστε τον. Εγώ μίλησα μόνο μια φορά, πριν περίπου έναν μήνα σε ραδιόφωνο».

«Είχα πει στους μετόχους πως αν θέλετε να παραμείνω μέχρι τον Μαϊο μπορώ να το κάνω. Η ΑΕΚ είχε άνοιγμα οκτώ εκατομμύρια ευρώ. Η ομάδα είχε 15 εκατομμύρια ευρώ διακανονισμένα τον Ιούνιο του 2008. Από την στιγμή που παραιτήθηκα, οποιαδήποτε κίνηση γινόταν, ήταν με την σύμφωνη γνώμη των μετόχων. Ο κ. Θανόπουλος ήταν αυτός που είχε τον οικονομικό έλεγχο. Εγώ συμμετείχα και στις μεταγραφές και σε όλη την υπόλοιπη διαχείριση αλλά δεν έκανα management».

Ήξεραν οι υπόλοιποι μέτοχοι για το τι γίνεται μετά τη δική σας φυγή; Τους είχατε ενημερώσει;

«Τέλη Μαϊου του 2008 είχα κάνει πρόταση στους μετόχους πως η ΑΕΚ θα έπρεπε να πουληθεί και μόνο ένας μέτοχος είχε συμφωνήσει με την πρόταση αυτή. Έχουμε έλλειμμα οκτώ εκατομμύρια ευρώ και είχαμε προτάσεις να πουλήσουμε και παίκτες. Οι υπόλοιποι μέτοχοι, πλην ενός, ήθελαν και προς τιμήν τους, να βάλουν λεφτά στην ΑΕΚ και ήθελαν να κρατήσουν την ομάδα στα χέρια τους. Εγώ δεν έχω προσλάβει ποτέ οικονομικό διευθυντή. Όλοι ήταν άνθρωποι των μετόχων. Δεν είχα καμιά εμπειρία να κρίνω για τα οικονομικά μιας ΠΑΕ. Ο έλεγχος στα οικονομικά γινόταν από ανθρώπους των μετόχων. Δεν βγάζω την ουρά απ’ έξω βέβαια με αυτό για το έλλειμμα».

Είναι οξύμωρο να ζητάτε οικονομικό έλεγχο σε έναν ισολογισμό που οι ίδιοι είχατε δημοσιεύσει. Δεν είναι λίγο παράλογο αυτό;

«Όχι, ήθελαν να δείξουν πως αυτό που είχαμε δημοσιεύσει, αυτό ήταν».

Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που το 2004 εμπιστεύτηκαν εσάς και δεν ήξεραν κανέναν άλλον. Στηρίχθηκαν επάνω σας για να μην μείνει η ΑΕΚ μόνη της ποτέ ξανά και το 2009 είπατε λίγο ως πολύ πως δεν σας πολυαπασχολούσε για το που θα καταλήξει η ΑΕΚ. Σε ποιανού τα χέρια…


«Να σας εξηγήσω κάτι το οποίο το έχετε ξεχάσει οι περισσότεροι. Ο μόνος που ενδιαφέρεται περισσότερο από όλους για την ΑΕΚ είμαι εγώ. Με ενδιαφέρει να πάει καλά η ΑΕΚ και σε ποιανού τα χέρια. Γιατί αν η ΑΕΚ δεν πληρώσει τα χρέη της προς το δημόσιο, η δική μου περιουσία θα χαθεί. Τώρα, μόνο εγώ και ο κ. Κανελλόπουλος ενδιαφερόμαστε για το που θα καταλήξει η ΑΕΚ».

Κατηγορηθήκατε πως δώσατε στον Φοίβο 118 χιλιάδες ευρώ. Παραδέχεστε πως κάνατε κακή διαχείριση σε αυτόν τον τομέα;

«Όχι. Δεν έκανα κακή διαχείριση. Θέλαμε να πάρουμε τα πνευματικά δικαιώματα και γι’αυτό το πληρώσαμε τόσο ακριβά αυτό το εγχείρημα αφού είχαμε βλέψεις να βγάλει λεφτά η ΑΕΚ από αυτή την ιστορία».

Πέρνατε μισθό ως πρόεδρος;

«Τρία χρόνια με πίεζαν οι μέτοχοι για να πάρω λεφτά, προς τιμήν τους, αλλά εγώ έλεγα όχι. Το μόνο που πλήρωνε η ομάδα ήταν το κινητό μου τηλέφωνο. Ήμουν 18 ώρες τη μέρα στο πόδι και έκανα δουλειές για την ομάδα».

Ασχοληθήκατε όλο αυτό το διάστημα για το ποιος είναι ο κ. Κοζώνης;

«Έχω εμπιστοσύνη στον κ. Νοτιά. Έχω εμπιστοσύνη σε όλους τους μετόχους για την εντιμότητα και την εγκυρότητα τους».

Εκείνοι, όμως, φαίνεται να μην έχουν εμπιστοσύνη προς εσάς;

«Άλλο ότι δεν έχουν αυτοί σε εμένα εμπιστοσύνη και άλλο αν έχω εγώ. Εγώ συνεχίζω να έχω εμπιστοσύνη στην ακεραιότητα τους και την εντιμότητα τους».

«Όταν αναλάβαμε την ΑΕΚ η ομάδα είχε χρέη κοντά στα 150 εκατομμύρια ευρώ. Εγώ ήμουν στην Ισπανία και μαζεύαμε χρήματα για να μην χάσει η ομάδα το ΟΥΕΦΑ. Έχω γίνει επισήμως πρόεδρος στην ΑΕΚ πριν το άρθρο 44».

«Όταν αναλάβαμε την ΑΕΚ η ομάδα είχε χρέη κοντά στα 150 εκατομμύρια ευρώ. Εγώ ήμουν στην Ισπανία και μαζεύαμε χρήματα για να μην χάσει η ομάδα το ΟΥΕΦΑ. Έχω γίνει επισήμως πρόεδρος στην ΑΕΚ πριν το άρθρο 44. Παρέλαβα την ΑΕΚ με 150 εκατομμύρια χρέη, περιουσία μηδέν, έδρα τα Λιόσια και όλους τους παίκτες ελεύθερους. Όταν έφυγα από την ομάδα είχαμε εννιά εκατομμύρια προτάσεις για παίκτες, κάτι που ξεχνάτε όλοι, επιτυχημένο εμπορικό τμήμα, είκοσι χιλιάδες διαρκείας. Αυτό εσείς τον βλέπετε καταστροφή της ΑΕΚ;»

«Η επιτυχία ότι η ΑΕΚ μπήκε στο άρθρο 44 τότε ήταν εκείνων των ανθρώπων που ήταν τότε στην ομάδα. Πείσαμε κάποιους ανθρώπους τότε να μείνουν στην ομάδα, όπως ο Κατσουράνης και για αυτό είχα κάνει εκείνη τη δήλωση για το ότι ο Κατσουράνης έκανε χάρη στην ομάδα που έμεινε»

Μόλις φύγατε από την ομάδα, ο κ. Κούλης και ο κ. Κιντής, εξέπεμψαν SOS για τα οικονομικά της ομάδας.

Τηλεφωνική παρέμβαση του κ. Νίκου Κούλη

«Εγώ ζήτησα με ένα email τότε από τους μετόχους να γίνει διαχειριστικός έλεγχος. Εγώ είχα μεγάλη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους τότε και στον Ντέμη. Γι’αυτό τότε είπα πως ήταν χρέος μας προς όλους και προς τον κόσμο της ΑΕΚ να γίνει ένας διαχειριστικός έλεγχος από μια μεγάλη εταιρία για να ξέραμε τι πρόκειται να πουλήσουμε αν βρίσκαμε υποψήφιο αγοραστή στο μέλλον. Στη συνέχεια με χαρά είδα πως αυτό έγινε δεκτό. Αν δεν είχε γίνει καμιά οικονομική ατασθαλία και απλά κακή οικονομική διαχείριση τότε θα ήμουν ικανοποιημένος».

«Μέχρι να στείλω το email της παραίτησης είχαμε πάρει πέντε παίκτες. Από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν έγινε καμία μεταγραφική κίνηση χωρίς να το γνωρίζουν και να συμφωνούν όλοι οι μέτοχοι για τα πάντα. Πλην του κ. Παπά που τότε λόγω ενός προσωπικού προβλήματος δεν μπορούσε να είναι μαζί μας. Πλην λοιπόν του κ. Παπά, όλοι οι υπόλοιποι μέτοχοι ήταν ενήμεροι. Εκείνο το καλοκαίρι το 2008 ήταν όλοι ενήμεροι για τα πάντα».

Εκείνο το καλοκαίρι η ομάδα δεν έκανε οικονομική υπέρβαση. Πως ανέβηκε το μπάτζετ;

«Όταν αγοράζεις έναν παίκτη και όταν πουλάς έναν άλλον, υπάρχει και το cash flow. Τα λεφτά δεν τα παίρνεις όλα εκείνη τη στιγμή. Άρα άλλα λεφτά πέφτουν στο ένα μπάτζετ και άλλα στο μπάτζετ της επόμενης χρονιάς. Γι’αυτό και το μπάτζετ ανέβηκε παρότι έφυγαν αρκετά μεγάλα συμβόλαια».

«Εγώ πρότεινα τον Νοέμβριο πριν φύγω να πουληθούν τρεις παίκτες. Έλεγα πως υπήρχαν οκτώ, εννιά παίκτες στην ομάδα που θα μπορούσαν να φέρουν λεφτά στην ομάδα και το έλλειμμα των εννιά εκατομμυρίων ευρώ θα μαζευόταν».

Τον Μάιο οι μέτοχοι έλεγαν πως δεν θα βάλουν λεφτά και τον Νοέμβριο η ομάδα έψαχνε λεφτά. Άρα οι μέτοχοι δεν έβαλαν χρήματα….

«Όχι, οι μέτοχοι έβαλαν χρήματα. Νομίζω πως έβαλαν και τον Σεπτέμβριο αλλά και πιο μετά εκείνη την εποχή. Το ρίσκο που πήραμε τη σεζόν 07-08 με δική μου πρωτοβουλία και εκτοξεύτηκε το μπάτζετ για να βγούμε πρώτοι. Βγήκαμε πρώτοι, αλλά δεν πήραμε λεφτά. Δεν μπορούσα μετά να προτείνω ξανά να βάλουν λεφτά οι μέτοχοι στην ΑΕΚ. Μπορεί να άργησαν να βάλουν λεφτά αλλά από τότε που έφυγαν έβαλαν στην ομάδα τουλάχιστον δέκα εκατομμύρια ευρώ».

«Είχε γίνει τηλεφώνημα του κ. Μελισσανίδη που μου έλεγε να βάλουμε εμείς 70 εκατομμύρια ευρώ για να βάλει και η δική του ομάδα άλλα τόσα. Το σκέφτηκα και του ζήτησα την πρόταση αυτή γραπτή. Τον πήρα τηλέφωνο και του ζήτησα αυτή την πρόταση γραπτή έτσι ώστε να την πάω στο διοικητικό συμβούλιο».

«Ποτέ από την ώρα που ανέλαβα την ΑΕΚ δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα με κατηγορήσει κανείς πως έβγαλα λεφτά από την ΑΕΚ».

Γιατί ο κόσμος τότε τα λέει όλα αυτά για εσάς;

«Άλλο θέμα αν πέτυχα αυτό που ήθελα στην ΑΕΚ και άλλο το ότι τους κορόιδευα. Μαζί με εμένα, υπήρχε πάρα πολύς κόσμος που πίστεψε σε αυτό το όραμα. Το όραμα αυτό το σκοτώνεται εσείς ο Τύπος, πολλοί δημοσιογράφοι έβγαιναν και έλεγαν πολλά και τους κάνετε να αισθάνονται κοροΐδα».

«Δεν καταστράφηκε καμιά ΑΕΚ από τον Νικολαϊδη. Μην κάνετε το άσπρο-μαύρο».

Μετά το ματς με τον Λεβαδειακό και όλα αυτά που είδαμε να γίνονται με τον κόσμο και τον κ. Μπάγεβιτς, πιστέψαμε πως ζούμε επανάληψη του 2004. Τελικά τίποτα δεν έγινε από το 2004 μέχρι το 2009;

«Το 2004 την πρώτη χρονιά η ΑΕΚ βγήκε Τρίτη, τρεις βαθμούς από τον πρώτο και θα μπορούσε να είχε βγει δεύτερη και να πάει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Την δεύτερη χρονιά βγήκαμε δεύτερη. Έπαιξε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Την τρίτη χρονιά βγήκε και πάλι στο Τσάμπιονς Λιγκ η ομάδα και πέτυχε μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες της απέναντι στην Μίλαν. Ο Φερέρ έβαλε κόντρα στην Άντερλεχτ πέντε παίκτες εικοσάχρονους από τους οποίου οι τρεις πουλήθηκαν. Αυτή ήταν η συμβολή του Φερέρ στην ομάδα. Την επόμενη η χρονιά, χωρίς καλό ποδόσφαιρο τερμάτισε η ομάδα τέταρτη και κάναμε μεγάλο άνοιγμα. Εκεί πραγματικά ξεφύγαμε στις μεταγραφές γιατί πιστέψαμε πως θα κάνουμε το κάτι παραπάνω. Αν τότε το πρωτάθλημα ήταν της ΑΕΚ, την επόμενη χρονιά, τώρα δεν θα μιλούσαμε για αυτά και για αγωνιστική αποτυχία και τώρα θα ήμουν ο πιο πετυχημένος πρόεδρος»

Τον καιρό που αποχωρήσατε, γιατί δεν ζητήσατε έναν διαχειριστικό έλεγχο και να μην φτάσουμε σε αυτό το σημείο;

«Δεν περνούσε ποτέ καν από το μυαλό μου πως θα με κατηγορούσαν για το ότι “έφαγα” λεφτά από την ομάδα. Γιατί να έκανα λοιπόν αυτό; Δεν το πίστευα ποτέ πως θα γινόντουσαν όλα αυτά. Μπορεί ο κ. Παπάς να αισθάνεται πως δεν χρησιμοποίησα τα λεφτά με τον πιο σωστό τρόπο».

Γιατί έχασαν οι μέτοχοι την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μας;

«Άλλο θέμα να μην έχουν εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου και άλλο το ότι τους κορόιδευα. Ευτυχώς που ήρθε ένα καλύτερο στέλεχος από εμένα στον οικονομικό έλεγχο. Είχαν δίκιο που γκρίνιαζαν»

Τον τελευταίο καιρό, η αίσθηση που έχει ο κόσμος, η ΠΑΕ ΑΕΚ το 2004 είχε μηδέν χρέη, αφού διαχειριστήκατε 150 εκατομμύρια ευρώ, αναρωτιούνται πως η ομάδα έχει αυτή τη στιγμή 30 εκατομμύρια χρέη.

«Έχω και εγώ το δικαίωμα να λέω για τον Τύπο. Η ΑΕΚ τα έσοδα που είχε τα τέσσερα χρόνια ήταν 97 εκατομμύρια ευρώ και τον πέμπτο χρόνο είχε 27 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς κάναμε κάθε χρόνο παρουσίαση των εξόδων της ομάδας. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας οι ισολογισμοί. Με έχουν κατηγορήσει και εμένα το 2007 πως βγήκα και είπα ότι η ομάδα δεν έχει χρέη. Και τώρα με κατηγορούν πως η ομάδα έχει χρέη. Το ότι δεν χρωστούσαμε σημαίνει πως τα χρέη είχαν διακανονιστεί. Όχι ότι δεν χρωστούσαμε. Τα χρέη προς τον Λάκη, τον Ζαγοράκη για παράδειγμα. Αυτό είχα πει. Άλλαξε όλο το οικονομικό κομμάτι επειδή άλλαξε και ο οικονομικός διευθυντής».

Γιατί έχει αλλάξει η ΑΕΚ τρεις οικονομικούς διευθυντές;

«Δεν μπορώ να σας απαντήσω εγώ για αυτούς. Φαντάζομαι πως δεν πίστευαν πως δεν ήμουν ο καλύτερος για να το κάνω εγώ».

Ο εκπρόσωπος του κ. Κοζώνη, ενώ ήταν σε εξέλιξη η διαπραγμάτευση, είπε πως θα βρούμε τα στοιχεία και θα πάμε στον εισαγγελέα.

«Δεν μπορώ να πω κάτι γι’αυτό εγώ. Δεν είπα πως φταίνε τα media μόνο για αυτό. Εγώ είπα πως από τα media δόθηκε έκταση σε όλο αυτό».




Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου