ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΜΙΛΑ ΣΤΟΝ SPORT-FM



Σαφώς προβληματισμένος από την κατάσταση που επικρατεί στην ΑΕΚ, την οποία χαρακτήρισε ως τη δυσκολότερη που έχει βιώσει ποτέ στη μακρά του θητεία στην ομάδα, παρουσιάστηκε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο. Ο 62χρονος προπονητής, ανήμερα των γενεθλίων του, τόνισε την ανάγκη να βρεθεί άμεσα λύση στα προβλήματα της ομάδας, αφήνοντας παράλληλα αιχμές για τη διοίκηση.

«Εγώ μιλώ μόνο με τον Βασίλη Δημητριάδη, με κανέναν άλλο. Ο Βασίλης μιλά με τον κύριο Θανόπουλο για αυτά τα πράγματα που πρέπει να ξέρουμε», τόνισε, ενώ ερωτηθείς αν έχει επικοινωνία με τον Νίκο Νοτιά, απάντησε: «Όχι, δεν έχω επαφή με κανέναν». Παράλληλα, αποκάλυψε πως η πλειονότητα των μεταγραφών που έγιναν δεν ήταν δικής του επιλογής. «Είμαστε σε δύσκολη κατάσταση. Δεν μας χρειάζεται να βγαίνουμε να λέμε τι έγινε λάθος και πώς έγινε. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο, ούτε να κλαίμε ούτε να κατηγορούμε. Κάναμε αυτές τις μεταγραφές που μπορούσαμε εκείνη τη στιγμή. Ο καθένας μπορεί να κρίνει αν οι παίκτες μπορούν να μας βοηθήσουν», είπε, ενώ κληθείς να σχολιάσει την τοποθέτηση του Νίκου Θανόπουλου ότι οι παίκτες που αποκτήθηκαν ήταν εισηγήσεις του προπονητή κι αν όχι οι πρώτες επιλογές, κάποιες εναλλακτικές λύσεις, τόνισε φανερά εκνευρισμένος: «Ήταν τρίτες επιλογές δικές του, όχι πάντως δικές μου. Δικές μου επιλογές ήταν μόνο μία-δύο, ο Γιάχιτς. Να μην πω τώρα… Αφήστε, εκνευρίζομαι. Αν είπε αυτά τα πράγματα ο κύριος Θανόπουλος, θα του πω εγώ»!

Ο Σερβοέλληνας τεχνικός δεν αποποιήθηκε τις ευθύνες του για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας, τονίζοντας όμως με νόημα πως θα πρέπει κι άλλοι (εννοώντας προφανώς τη διοίκηση) να αναλάβουν τις ευθύνες τους. «Οι ευθύνες ανήκουν πρώτα στον προπονητή και μετά σε όλους τους άλλους. Δεν ξεφεύγω ποτέ από τις ευθύνες μου, ούτε ψάχνω δικαιολογίες. Ό,τι μπορεί να έχω περάσει όλη την εβδομάδα είναι δικά μου και των παικτών. Ευθύνες πρέπει να αναλάβουν και οι άλλοι. Το πρόβλημα δεν αρχίζει από μένα και δεν θέλω να το αποδώσουν στους παίκτες και σε μένα».

Ο τεχνικός της «Ένωσης» τόνισε την ανάγκη να βρεθεί μια λύση στα προβλήματα της ομάδας, εδώ και τώρα. «Αν αναλάβει την ομάδα ο κύριος Κοζώνης, υπάρχουν σχέδια, υπάρχει πρόγραμμα, αλλά περιμένουμε. Εγώ περιμένω να τελειώσει το θέμα για να είναι η ΑΕΚ εκεί που πρέπει. Δεν ξέρω αν θα πάρει την ΑΕΚ ο κύριος Κοζώνης ή κάποιος άλλος. Όλα όσα συμβαίνουν είναι σε βάρος μας. Όχι σε βάρος του Ντούσαν Μπάγεβιτς, αλλά της ΑΕΚ και το πληρώνουμε όλοι. Υγεία να έχουμε όλοι και ελπίζω όλα τα άλλα να μπουν σε μια τάξη που θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι».

Μάλιστα, παρότι ο ίδιος έχει βιώσει πολύ δύσκολες στιγμές στη διάρκεια της θητείας του στην ΑΕΚ, τόνισε πως αυτή είναι η δυσκολότερη. «Είναι η πιο δύσκολη στιγμή, γιατί δεν είχα ποτέ τόσα μαζεμένα προβλήματα όπως τώρα. Προβλήματα που δεν μπορούμε να τα λύσουμε. Κάποτε δεν είχαμε λεφτά, αλλά δεν πέρασε από το μυαλό κανενός να κάνει κάτι. Τώρα έχουν αλλάξει πολλά, έχουμε πολλούς ξένους. Εγώ είμαι μαζί τους, δεν τους κατηγορώ. Είναι μια κατάσταση που αφήνει σημάδια στην ομάδα και την απόδοσή της. Ο κόσμος της ΑΕΚ θα κρίνει την κατάσταση. Δεν μπορώ να συζητώ για αυτό το θέμα, δεν έχω ασχοληθεί με αυτά που συζητιούνται και γνωρίζω αυτά που πρέπει να γνωρίζω σαν προπονητής. Προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου σαν προπονητής σε αυτή τη δύσκολη στιγμή και δεν το λέω σαν δικαιολογία. Ακούμε πολλά και διάφορα, πιστεύω να βρεθεί λύση σύντομα. Πώς θα αρχίσει και πώς θα τελειώσει αυτή η ιστορία δεν το ξέρει κανένας».

Όσο για το ενδεχόμενο να απομακρυνθεί από την τεχνική ηγεσία αν αυτό αποτελέσει επιλογή της νέας διοίκησης, είπε: «Τι να κάνουμε; Η διοίκηση και ο πρόεδρος είναι υπεύθυνοι σε αυτά τα θέματα».

Τέλος, για το στόχο της ΑΕΚ στο υπόλοιπο της σεζόν, δεδομένου ότι έχει μείνει εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος, ενώ αποκλείστηκε από το Κύπελλο και το Europa League, τόνισε: «Έχουμε στόχο να τερματίσουμε στην πρώτη πεντάδα και να κερδίσουμε όσα περισσότερα παιχνίδια μπορούμε».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου