ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ


Ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής του στην ΑΕΚ το καλοκαίρι, όταν λήγει το συμβόλαιό του με την Άιντραχτ Φρανκφούρτης, άφησε ο Νίκος Λυμπερόπουλος. Ο Μεσσήνιος φορ, ο οποίος πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις στην Bundesliga, τόνισε στον «Αρένα» πως «…τον Αύγουστο κλείνω τα 35 και για να είμαι ειλικρινής, το μόνο που δεν σκέφτομαι και δεν με αγχώνει είναι η ποδοσφαιρική μου καριέρα. Έχω αφήσει τα πράγματα όπως έρθουν. Αισθάνομαι πολύ τυχερός που έστω και αργά είχα την ευκαιρία ν' αγωνιστώ σε ένα πρωτάθλημα όπως η Bundesliga. Ό,τι είναι να γίνει θα το δω εκείνη τη στιγμή».

Όσο για το αν έχει κάνει επαφές με την «Ένωση», ανέφερε: «Δεν υπάρχει τέτοιο πραγματικό θέμα. Δεν το γνωρίζω, παρότι όντως μπορεί να είναι σκέψη κάποιων. Γι' αυτό δεν μπορούμε να πούμε κάτι. Το μόνο που δεν με αγχώνει είναι αυτό. Και την καριέρα μου να σταματήσω ,είμαι ικανοποιημένος και γεμάτος. Δεν είπα ότι το σκέφτομαι, αλλά έτσι νιώθω».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου