ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Ο ΚΟΖΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ


Κι όμως το… πάρτι δεν τελείωσε, τουλάχιστον από την πλευρά Κοζώνη. Ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας μετά από αρκετές ημέρες έκανε και πάλι την εμφάνισή του και με νέα επιστολή δεσμεύεται να καλύψει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίο της ΠΑΕ ΑΕΚ. Μοναδικός όρος: να ανακοινώσει η διοίκηση ότι τα χρέη δεν ξεπερνούν τα 35.000.000 ευρώ.

Αναλυτικά η επιστολή του Χαράλαμπού Κοζώνη:

Εδώ και δυο μήνες περίπου βρίσκομαι στο επίκεντρο μιας καλά ενορχηστρωμένης επίθεσης που μοναδικό στόχο είχε την κατασυκοφάντησή μου. Ανακοινώσεις των ανωνύμων α-μετόχων, απειλές για μηνύσεις και αγωγές εναντίον μου, προσβλητικές εκφράσεις κι επιθετικές δηλώσεις των διοικούντων συνεπικουρούμενα όλα αυτά κι απο πληρωμένους κονδυλοφόρους και τα Mont Blanc της αθλητικής δημοσιογραφίας με κατέστησαν από έντιμο συνομιλητή σε αποδιοπομπαίο τράγο..

Αν σε όλα αυτά προσθέσει κανείς και την παραδοσιακή μου αποστροφή προς τη δημοσιότητα, εύκολα αντιλαμβάνεται ότι το σχέδιό τους να με βγάλουν από το παιχνίδι, σχεδόν, πέτυχε. Λέω σχεδόν, γιατί είμαι πείσμων. Κι όταν οι στόχοι μου είναι καθαροί, δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Συνεχίζω, λοιπόν, να ενδιαφέρομαι για την ΠΑΕ ΑΕΚ. Απο 'δω που είμαι παρακολούθησα και τα αποτελέσματα της τελευταίας Γενικής Συνέλευσης. Για να είμαι ειλικρινής δεν τα κατάλαβα όλα, γι' αυτό κι επανέρχομαι με μια απλοϊκή, ξεκάθαρη, όμως πρόταση:

Προσφέρομαι εδώ και τώρα να καλύψω το σύνολο της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου, προκειμένου να αποκτήσω το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ ΑΕΚ, με χρήματα <ζεστά> πάνω στο τραπέζι. Κυρίως με χρήματα που έχουν νόμιμη προέλευση, υπό την προϋπόθεση μόνο να ανακοινωθεί επισήμως από τους ''εν δυνάμει'' προέδρους, την ΠΑΕ ΑΕΚ και τους α-μετόχους, ότι τα χρέη δεν υπερβαίνουν τα 35 εκατ ευρώ (ο αρχικός όρος).

Αυτή είναι η <ταμπακιέρα>. Όλα τα άλλα είναι λεονταρισμοί εκ του πονηρού.

Υ.Γ.1 Η υπομονή των <ιθαγενών> εξαντλείται.

Υ.Γ.2 Το πάρτι της ρεμούλας, πράγματι, με αυτόν τον τρόπο θα τελειώσει.

Υ.Γ.3 Ούτως ή άλλως θα είμαι κοντά στην ΑΕΚ και στα πλευρά σας εξ αριστερών, διότι ήδη συνομιλούμε με τους εκπροσώπους ενός επιχειρηματία κύρους, όπως είναι ο κ.Ιωάννης Φιλίππου, για το μέλλον της ΚΑΕ ΑΕΚ.

Υ.Γ.4 Εξακολουθώ να περιβάλλω με αμέριστη εμπιστοσύνη και μεγάλο σεβασμό τους εκπροσώπους μου στην Ελλάδα και στην Αμερικη.

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου