ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΔΙΑΝΝΗ

«Αγαπητέ κ. Θανόπουλε,

Μου ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβω εάν πρέπει να απευθυνθώ σε εσάς αφού:

1. Στο εξώδικο των τεσσάρων παραγράφων που βάλατε στο σάιτ της ΠΑΕ ΑΕΚ δεν υπογράφει κανένας από τη διοίκηση της ΑΕΚ.
2. Στο τρισέλιδο εξώδικο που έλαβα εγώ, υπογράφετε εσείς ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ ΑΕΚ.
3. Σε προηγούμενες συνομιλίες μας με παραπέμπατε στον κ. Σταύρο Αδαμίδη.

Επειδή, η ηθική και ο επαγγελματισμός με έχουν καθοδηγήσει στη ζωή μου, επισυνάπτω προς γνώση όλων το εξώδικο που έλαβα, για να μπορέσουν όλοι να αντιπαραθέσουν αυτά που εγώ δήλωσα και αυτά που εσείς απαντήσατε και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Λυπάμαι που διαλέξατε αυτόν τον τρόπο για να επικοινωνήσετε με τον εκπρόσωπο του πολυτιμότερου παίκτη της ομάδας σας και δεν μου αφήνετε περιθώρια από το να σας απαντήσω μέσω του ίδιου μέσου. Είναι η τελευταία φορά που το κάνω, αφού δεν αρμόζει στο χαρακτήρα μου.

Λυπάμαι εάν θεωρείτε τις τοποθετήσεις μου ανεπίτρεπτες, απαράδεκτες και ανήθικη παρέμβαση στα εσωτερικά της ΑΕΚ.

Λυπάμαι εάν θεωρείτε ότι αναληθώς δηλώνω ότι οφείλετε χρήματα στον πελάτη μου με αποτέλεσμα να εμφανίζεστε οικονομικά ασυνεπείς.

Λυπάμαι εάν θεωρείτε ότι υποβιβάζω το μέγεθος του συλλόγου.

Λυπάμαι εάν θεωρείτε ότι κάνω αυθαίρετες εκτιμήσεις αναφορικά με το τι θα συνιστούσε και τι όχι πρόοδο για τον πελάτη μου.

Λυπάμαι εάν θεωρείτε ότι οι απόψεις που εκφράζω είναι μόνο δικές μου σκέψεις, οι οποίες μάλιστα δεν απηχούν σε καμία περίπτωση με τη γνώμη του ίδιου του ποδοσφαιριστή.

Λυπάμαι εάν θεωρείτε ότι η συμπεριφορά μου συνιστά μία απαράδεκτη και υποβολιμαία προσπάθεια συκοφάντησης και αποσταθεροποίησης της ΠΑΕ ΑΕΚ με τρόπο χυδαίο που αγγίζει τα όρια δυσφήμησης.

Αλλά πάνω απ’ όλα, λυπάμαι που μέσω της δικής σας συμπεριφοράς χειροτερεύετε την ψυχολογία του παίκτη σας, που κανένας από την ΑΕΚ δεν τον προσέγγισε να τον ρωτήσει σε τι κατάσταση βρίσκεται και γιατί δεν αισθάνεται καλά. Λυπάμαι που αδυνατείτε να καταλάβετε ότι οι αθλητές πάνω απ’ όλα είναι ανθρώπινες οντότητες με αισθήματα που μπορούν να επηρεάζονται από πολλές δυσάρεστες καταστάσεις.

Είμαι πολύ απογοητευμένος ως άνθρωπος και επαγγελματίας, που εξαιτίας της δικής σας ανακοίνωσης και της στάσης οπαδικών εφημερίδων της ΑΕΚ παίρνουν τηλέφωνα εμένα και την οικογένειά μου στην Ισπανία και μας απειλούν. Γιατί; Επειδή είμαστε επαγγελματίες; Σας καθιστώ σαφές ότι στην περίπτωση οποιασδήποτε πράξεως ποινικώς κολάσιμης κατά εμού και της οικογένειάς μου, θα είστε εσείς οι ηθικοί αυτουργοί αυτής.

Να σας ενημερώσω, επίσης, ότι χρωστάτε στον παίκτη (με βάση τραπεζική ενημέρωση μέχρι χθες 12-01-2010) δόση τις 31-12-2009. Επίσης, έχετε δώσει επιταγή στον παίκτη, εισπρακτέα στις 31-01-2010 για ένα μεγάλο υπόλοιπο της δόσης που αντιστοιχεί στις 31-10-2009. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η επιταγή δεν είναι απόδειξη πληρωμής, αλλά πρόθεση πληρωμής. Μήπως δεν καθυστερήσατε να πληρώσετε την προηγούμενη επιταγή την οποία πλήρωσε, προς τιμήν του, ο κ. Πέτρος Παππάς; Μήπως χρωστάτε στους εκπροσώπους του ποδοσφαιριστή τιμολόγια με λήξη 30-09-2009 και 31-12-2009; Σας πιέσαμε ποτέ για χρήματα;

Να είστε καλά κ. Θανόπουλε και αν κρίνετε ότι οι αλήθειες μας και τα συναισθήματά μας είναι λόγος για να κινηθείτε εναντίον μας νομικά, θα σας παρακαλούσα να το κάνετε.

Με τιμή, Παύλος Διαννής».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου