ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ

LIVE SCORES


TRANSLATE BLOG

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΜΙΛΑ ΣΤΟΝ ΣΠΟΡ FM


«Δεν ωφελούν οι κατηγορίες προς τους μετόχους. Εμείς τον βάλαμε σε αυτή τη θέση», δήλωσε ο Ντέμης Νικολαΐδης στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο, απαντώντας σε όσα του καταλόγισε ο Νίκος Θανόπουλος. «Μάλλον η ΑΕΚ έπρεπε να προχωρήσει με κάτι άλλο, κι εγώ δεν έκανα», τόνισε. Ο πρώην πρόεδρος της «Ένωσης» παραδέχθηκε τα λάθη του και στήριξε τον Μπάγεβιτς. «Δεν θέλω καν να είμαι μέτοχος. Νιώθω ασφάλεια με τον Νοτιά», είπε για τις επαφές με τον Κοζώνη.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

-Είναι η πρώτη φορά που έχω ακούσει να υπάρχει μια «ανοιχτή» επίθεση απέναντί σας, μετά τον έναν χρόνο που έχετε φύγει. Χαοτική η κατάσταση, ευθύνες για τη διαχείριση, για την κατάσταση στην οποία οδηγήθηκε η ομάδα, για τον Φερέρ, για τα χρήματα... Στέκομαι πρώτα σε αυτό που υπάρχουν πολλά μηνύματα και ο κόσμος ρωτάει: Τι είναι αυτό το εξώδικο που έχετε στείλει στην ΑΕΚ;

«Καταρχήν, δεν έχω στείλει κανένα εξώδικο στην ΠΑΕ ΑΕΚ, εγώ προσωπικά. Εκείνη την εποχή στην ΑΕΚ υπήρχε η ανάγκη να πληρώσουμε κάποια χρήματα στην εφορία. Όπως ξέρετε, από την ώρα που ανέλαβα την ΑΕΚ μέχρι τώρα δεν έχω πάρει φορολογική ενημερότητα και δεν θα πάρω και για τα επόμενα χρόνια μέχρι να αποπληρωθούν τα χρέη στο δημόσιο. Δανειστήκαμε 500.000 ευρώ, εννοώ εγώ ως πρόεδρος, τα οποία χρήματα αμέσως με τραπεζική επιταγή πήγαν στην εφορία. Πληρώθηκε, δηλαδή, χρέος της ΑΕΚ στην εφορία. Αυτή ήταν η τελευταία φορολογική ενημερότητα που πήρα. Είχα μια πληροφορία, πως έπρεπε να επιστραφούν τα λεφτά σε τρεις μήνες. Εγώ ήμουν πρόεδρος της ΑΕΚ τότε, μίλησα μαζί τους, διευκόλυναν, μετά παραιτήθηκα. Μου είπαν πως θα κάνουν ό,τι μπορούν για να τους βρουν, πέρασε ο καιρός, δεν ξέρω πού βρίσκεται αυτό το θέμα. Φαντάζομαι πως δεν θα λέει ψέματα ο κ.Θανόπουλος. Μάλλον θα έχει σταλεί εξώδικο. Είναι χρήματα καταγεγραμμένα στα βιβλία της ΑΕΚ».

- Ο κ. Θανόπουλος είπε πως έκλεισε ο κύκλος που άνοιξε το 2004. Εφόσον μπήκατε όλοι μαζί οι μέτοχοι, τότε, σώζοντας την ΑΕΚ πραγματικά από μια πολύ δύσκολή κατάσταση, υπήρχε μια ηθική υποχρέωση –όπως είχατε αναφέρει όλοι. Η ηθική υποχρέωση σήμερα απέναντι στην ιστορία της ΑΕΚ δεν θα ήταν να ενδιαφέρεστε όλοι για το τι συμβαίνει; Γιατί ακούω συνέχεια για ανενεργούς μετόχους;

«Ισχύει αυτό, τουλάχιστον για μένα ισχύει. Άσχημα ακούγεται, αλλά έτσι είναι. Δεν θα ήθελα καν να είμαι μέτοχος στην ομάδα»!

- Ακόμη είστε όμως… Συνεπώς όταν ακούγεται πως ο Μπομπ Κοζώνης θέλει να αναλάβει την ΑΕΚ, αλλά ακόμη δεν υπάρχει κάποιο καλό στοιχείο που να έχει βγει προς τα έξω και να επιβεβαιώνει την οικονομική του κατάσταση, όπως τουλάχιστον υπήρχε στην περίπτωση του κ. Νοτιά. Αισθάνεστε ότι εσείς ως Ντέμης Νικολαϊδης θα θέλατε μια απάντηση; Ως μέτοχος αλλά και ως Ντέμης Νικολαϊδης που συνέδεσε το όνομά του και με μία περίοδο της πτώσης του Μάκη Ψωμιάδη από την προεδρία της ΑΕΚ…

« Νομίζω ότι από τη στιγμή που υπάρχει ο κ.Νοτιάς, που απολαμβάνει της εμπιστοσύνης σχεδόν όλων των μετόχων, -όπως καταλαβαίνω- υπάρχει μια αισιοδοξία πως ο κ.Κοζώνης είναι ένας άνθρωπος που θέλει να κάνει καλό στην ΑΕΚ. Δεν το ξέρω και εύχομαι να είναι ο καλύτερος ο κ.Κοζώνης. Δεν είναι ότι δεν υπάρχει κανείς και ότι απλά υπάρχουν στελέχη της εταιρίας και μιλούν με καινούργιο επενδυτή. Από τη στιγμή που μιλά ο ίδιος ο κ.Νοτιάς με τον κ.Κοζώνη, -όπως καταλαβαίνω από τα δημοσιεύματα- νιώθω μια ασφάλεια ότι θα κάνει το καλύτερο για την ομάδα».

- Αν έρθει ο κ. Κοζώνης και πει: «κ. Νικολαϊδη, θα ήθελα να αναλάβετε το μάνατζμεντ και να επιστρέψετε στην ομάδα, γιατί σας χρειάζεται». Τι θα λέγατε;

«Δεν μου αρέσει να μου κάνουν υποθετικές ερωτήσεις. Είναι δύσκολο να απαντήσεις. Αλλά σε αυτό μού είναι πάρα πολύ εύκολο να απαντήσω: Αυτό δεν μπορώ να το φανταστώ καν…».

«Θα ήθελα να κάνω μια τοποθέτηση. Και ίσως είναι και αυτό που θα ακουστεί περισσότερο επιθετικά. Θα ‘θελα πάρα πολύ –πείτε το και ως απαίτηση- ο νυν πρόεδρος της ΑΕΚ να σταματήσει να κατηγορεί τους μετόχους και όσους τον έβαλαν σε αυτή τη θέση. Αν μη τι άλλο, να σεβαστεί ότι αυτοί οι μέτοχοι είναι που τον βάλανε διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο. Δεν ωφελεί σε τίποτα στην ομάδα μας να βγαίνουν άνθρωποι που υπήρξαν μαζί στο παρελθόν και να κατηγορούν ο ένας τον άλλο. Τουλάχιστον από τη στιγμή που είναι πρόεδρος ας σταματήσει να το κάνει. Δεν ωφελεί πουθενά. Ό,τι έλεγα τόσα χρόνια για τους μετόχους, το ίδιο θα πω και τώρα. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα τους κρίνω αν κάνουν σωστά ή όχι, αλλά για το ποιόν και τις προθέσεις τους. Όπως τόσα χρόνια έλεγα τα ίδια και τώρα θα πω τα ίδια: Είναι πολύ καλοί και έχουν καλές προθέσεις. Ο καθένας μπορεί να τους κρίνει…. Δεν είναι σωστό να κατηγορεί ο ένας τον άλλον…

- Διαβάζω επακριβώς τι ειπώθηκε το μεσημέρι: Το «κουτί της Πανδώρας» άνοιξε με τη φυγή του Ντέμη τον Νοέμβριο. Του είχα πει πως έκανε λάθος. Ήξερε πως παρέδιδε το καράβι σε ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα από το αντικείμενο, αν και είχαν χρήματα να διαθέσουν…

«Δεν θα ήθελα να σχολιάσω το τι είπε ο πρόεδρος της ΑΕΚ. Μπορώ να σας πω τη γνώμη μου για κάποια πράγματα, αλλά δεν θέλω να κρίνω εγώ τον πρόεδρο της ΑΕΚ τώρα που είμαι ένα χρόνο απέξω:

- Γήπεδο, οικονομική εξυγίανση, προπονητικό κέντρο, μια ομάδα νέα με Έλληνες παίκτες. Αν δεν κάνω λάθος, είναι κάποια βασικά πράγματα του 2004. Σε ποια θεωρείτε πως πήγατε καλά και σε ποια θεωρείτε ότι αποτύχατε;

«Γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένος…»

- Ας υποθέσουμε ότι έκλεισε ο κύκλος που λέει ο κ. Θανόπουλος, εκτός και εάν θεωρείτε ότι δεν έχει κλείσει. Σε αυτά τα χρόνια που ήσασταν στην ομάδα. Το γήπεδο είναι ένα πράγμα που ξέφυγε…

«Το γήπεδο είναι ένα θέμα που μόνοι μας καθυστερήσαμε, ενδοοικογενειακά. Ίσως να μπορούσαν να γίνουν μεγαλύτερα βήματα αν υπήρχε κοινή άποψη. Υπήρχε μία άποψη για τη Νέα Φιλαδέλφεια και μία άλλη που έλεγε πως δεν μπορεί να γίνει γήπεδο εκεί. Ίσως και μία δική μου, πως για να γίνει μια ομάδα μεγάλη, χρειάζεται μεγάλο γήπεδο. Δεν θα κάτσω να σχολιάσω πως τελικά δεν θα γίνει το γήπεδο εκεί. Αλλά για το : αν γίνει ή δεν γίνει, χάσαμε δύο χρόνια μιλώντας. Δεν είναι εύκολο πράγμα να φτιάξεις γήπεδο. Εδώ και ο Παναθηναϊκός που είναι πιο δικτυωμένος καθυστερεί. Δική μας προτεραιότητα ήταν το προπονητικό κέντρο. Αυτό το θέμα ήταν σε πολύ καλό δρόμο μέχρι τον προηγούμενο Νοέμβριο που αποχώρησα».

- Αυτή τη στιγμή δεν ξέρετε σε ποια κατάσταση είναι;

«Δεν έχω καμία πληροφόρηση. Εγώ είχα διαβάσει το προσχέδιο. Δεν είχε περάσει από Γενική Συνέλευση τότε ακόμη… Αυτό που είχα διαβάσει εγώ ήταν ένα σχέδιο…»

- Η ομάδα ξεκίνησε να έχει αρκετούς Έλληνες παίκτες, νέα παιδιά. Υποστήριξη από τον κόσμο. Ο ρομαντισμός που ανέφερε ο κ. Θανόπουλος σαφέστατα υπήρχε…

«Έκανα λάθη. Δεν έχω πρόβλημα να επισημάνω τα λάθη μου. Ξέφυγα τη δεύτερη χρονιά του Φερέρ. Ήταν εντελώς δικό μου το θέμα. Έγιναν 4-5 μεταγραφές που δεν έπρεπε να γίνουν, για λόγους οικονομικούς, αλλά και πολιτικής. Χάσαμε 1-2 χρόνια από αυτό».

- Γίνεται πολύ μεγάλη συζήτηση για την οικονομική εξυγίανση. Το 2004 η ΑΕΚ ήταν στο όριο της χρεοκοπίας. Σήμερα θεωρείτε πως όταν παραδώσατε την ομάδα, την παραδώσατε υγιή ως ΠΑΕ;

«Όχι. Υπήρχε ένα άνοιγμα στην ομάδα. Αν εξαιρέσω τα διακανονισμένα χρέη, τα οποία πληρώνονται στην ώρα τους, η ΑΕΚ είχε ένα άνοιγμα κάποια εκατ. ευρώ, το οποίο εγώ θεωρούσα πως καλύπτεται από τις αξίες παικτών που ήταν μέσα στην ομάδα. Στην ομάδα υπάρχουν παίκτες με μεταπωλητική αξία, πίστευα πως έτσι καλύπτουμε οποιαδήποτε «τρύπα». Κάναμε μεταγραφές που δεν έπρεπε να γίνουν. Πρέπει να υπάρχει οργάνωση και σύστημα και προσπαθήσαμε να το φτιάξουμε. Φεύγοντας από την ΑΕΚ, είπα πως η ομάδα δεν χρειαζόταν μεταγραφές και πως με λίγες προσθήκες θα ήταν καλή η ομάδα για το καλοκαίρι. Ήρθε ο κ.Μπάγεβιτς και είπε το ίδιο. Έπρεπε να μαζευτούμε στο θέμα των μεταγραφών, γιατί εκεί ήταν τα περισσότερα λάθη στο να σου φεύγει το μπάτζετ. Αν εκεί λειτουργούσαμε λίγο καλύτερα, δεν θα είχαμε τόσα προβλήματα».

- Έχετε αναφερθεί πολλές φορές στο θέμα «Φερέρ». Στο θέμα του Γιώργου Δώνη δεν έχετε αναφερθεί ξεκάθαρα αν ήταν ή όχι σωστή επιλογή;

«Μπορώ να κρίνω έναν προπονητή που έμεινε τόσο λίγα ματς; Δεν μπορώ».

- Ο προπονητής αυτός ήταν προσωπική σας επιλογή. Έχει πει σε μια συνέντευξή του πως αισθάνθηκε «αδειασμένος» από την επιλογή σας να πείτε –ουσιαστικά από τον Αύγουστο- πως εγώ θα φύγω στο τέλος της χρονιάς. Αισθάνθηκε πως δεν είχε την υποστήριξη που ένιωθε ότι είχε ερχόμενος στην ΑΕΚ;

«Σωστά τα είπε. Είχαμε πει ότι μία φορά κάναμε το λάθος να διώξουμε προπονητή στη μέση της σεζόν. Και αυτό να μην το ξανακάνουμε ποτέ. Αλλά είμαστε Ελλάδα και τα πράγματα ήταν δύσκολα. Δεν μου αρέσει να είμαι απέξω, κάποιος άλλος να πρέπει να αποφασίσει κι εγώ να κρίνω».

- Η διαχείριση των play-offs (της προπερασμένης σεζόν)ακούστηκε και σήμερα ότι ήταν ένα προσωπικό λάθος αλλά και της διοίκησης. Πιστεύετε ότι έγινε σωστή διαχείριση. Δηλαδή, ότι η ομάδα μπήκε με μια ψυχολογία ότι δεν έπρεπε να παίξει καθόλου σε εκείνα τα play-offs…

«Υπήρχε μεγάλη απογοήτευση στους ποδοσφαιριστές για τον τρόπο που χάθηκε εκείνο το πρωτάθλημα. Το μετέφερα στο ΔΣ. Εκείνο έκρινε πως πρέπει η ομάδα να παίξει λόγω και της προοπτικής εξόδου στο Champions League και παίξαμε. Δεν υπάρχει καμία διαχείριση. Ή θα έπρεπε η ΑΕΚ να υποβαθμίσει το θεσμό κατεβάζοντας νεαρούς παίκτες ή θα έπαιζε».

- Η επιλογή να δοθεί γραπτώς η πρόταση του Δημήτρη Μελισσανίδη –στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχατε- ήταν δική σας άποψη ή άλλων. Και εάν τελικά από τις εξελίξεις πιστεύετε ότι χάθηκε μια ευκαιρία και πως τα 70 εκατ. που πρότεινε η πλευρά Μελισσανίδη θα είχαν σώσει την κατάσταση;

«Το να κάνεις μια πρόταση για να μπεις σε μια ομάδα είναι κάτι πολύ σοβαρό, ειδικά σε έναν σύλλογο όπως η ΑΕΚ. Δεν ήταν καθόλου παράλογο να τη θέλει το ΔΣ γραπτώς. Δεν χάθηκε καμία ευκαιρία. Σωστά έκρινε το ΔΣ. Αυτά δεν κλείνονται στο τηλέφωνο. Δεν φτάσαμε να κάνουμε κουβέντα για το τι θα κάναμε αν ερχόταν επίσημη πρόταση. Για το ποια ήταν η δική μου άποψη, δεν είμαι εγώ αυτός που θα σας πω τι είπαμε στο ΔΣ».

- Παρακολουθείτε την ΑΕΚ. Αυτή τη στιγμή τι μπορεί να λείπει αγωνιστικά από την ομάδα;

«Δεν θα είμαι ένας από αυτούς που, είτε τον καιρό που ήμουν πρόεδρος ή μετά που αποχώρησα, βγαίνουν και κάνουν κριτική σε όλους, δημιουργώντας αναστάτωση και μεγαλύτερα προβλήματα. Φυσικά έχω άποψη, αλλά δεν μπορώ να τη μοιραστώ μαζί σας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας μας είναι πως τρωγόμαστε μεταξύ μας και ο ένας κατηγορεί τον άλλο. Αυτό με ενοχλεί και μικραίνει την ομάδα μας».

- Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς είναι η λύση για την ΑΕΚ;

«Ο Μπάγεβιτς πρέπει να είναι στην ΑΕΚ. Από τη στιγμή που κάποιος δουλεύει στην ΑΕΚ, τον αγαπώ και τον στηρίζω. Είναι ο προπονητής της ομάδας μου, είμαι μαζί του. Αυτή είναι η άποψή μου και δεν είναι πολιτική. Το πιστεύω από τον καιρό που ήμουν ποδοσφαιριστής».

- Είστε φίλοι με τον Κώστα Κατσουράνη. Πώς σας φαίνεται όταν τον βλέπετε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού και γιατί πιστεύετε πως δεν γύρισε στην ΑΕΚ;

«Είναι περίεργο, γιατί θέλω να βάλει γκολ ο Κατσουράνης, αλλά μετά κερδίζει ο Παναθηναϊκός. Είναι φίλος μου ο Κώστας. Ήθελα να έρθει στην ΑΕΚ το καλοκαίρι, αλλά δεν υπήρξε πρόταση από την ομάδα και λυπάμαι πραγματικά για αυτό. Η εταιρία μου δεν έχει καμία σχέση με τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό. Στην Ελλάδα το θεωρώ φυσιολογικό να αποδοκιμάζεται. Ήθελε να γυρίσει στην Ελλάδα, η ΑΕΚ δεν του έκανε πρόταση και ψάχνω να βρω πού έκανε το λάθος ο Κώστας και αποδοκιμάζεται».

- Κάποια σενάρια ενέπλεξαν και τη δική σας εταιρεία στην υπόθεση...

«Φαντάζομαι ότι είμαι μπλεγμένος σε ό,τι γίνεται στην ΑΕΚ ένα χρόνο μετά…»

- Εδώ σας προσάπτουν και τη μετάθεση του αγώνα ΑΕΚ-Λάρισα, λόγω της συναυλίας της Μπιγιονσέ που οργάνωσε η εταιρία σας...

«Δεν είναι έτσι. Η ΑΕΚ ήθελε να παίξει Δευτέρα, γιατί έπαιζε την Πέμπτη και ήθελε μία ημέρα επιπλέον ξεκούρασης. Κέρδισε τη Λάρισα, άρα όλα καλά».

- Αν ήσασταν από την απέναντι πλευρά και βλέπατε προς τα μέσα τι θα λέγατε: Ο Ντέμης Νικολαϊδης ήταν επιτυχημένος ή όχι;

«Δέχομαι την κριτική, δέχομαι την καλοπροαίρετη κριτική. Ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω καλύτερα, αλλά είναι δύσκολο να κρίνω τον εαυτό μου».

- Στέκομαι σε ένα πράγμα που ειπώθηκε σήμερα. Πως η ΑΕΚ δεν μπορεί να προχωρά μόνο με ρομαντισμούς, μανιφέστα και τραγουδάκια…

«Γι’ αυτό αποχώρησα από την ΑΕΚ. Γιατί μάλλον θα πρέπει να προχωρήσει με κάτι άλλο η ομάδα, και εγώ δεν έκανα…».

Πηγή sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου